2 צפייה בגלריה
סילביה חדד
סילביה חדד
"פתחתי את הדלת והוא זינק עליי, לא הפסיק להרביץ". סילביה חדד
המשטרה עצרה אמש (שבת) עובד זר ממולדובה (31), בחשד שפרץ לביתה של קשישה בת 83, ותקף אותה באלימות תוך שימוש בסכין. השוטרים שהוזעקו על ידי בנה השתלטו עליו ועצרו אותו. הקשיש, שנפצעה באורח קל, סיפרה: "פתחתי את הדלת והוא זינק עליי, לא הפסיק להרביץ".
שוטרי תחנת קריית גת הוזעקו במוצאי שבת לביתה של סילביה חדד בעקבות דיווח מבנה שסיפר כי החשוד פרץ לבית ותקף את אמו באלימות - וכי אינו מצליח למנוע ממנו את המשך התקיפה.
השוטרים שהגיעו לזירה הבחינו בחשוד, שהיה ככל הנראה בגילופין, תוקף את הקשישה השרועה על הרצפה. הם השתלטו עליו ועצרו אותו לחקירה בחשד לתקיפה ופציעת קשיש, התפרצות לדירה והחזקת סכין. הקשישה נפצעה באורח קל בלבד, והתפנה למרפאה מקומית.
2 צפייה בגלריה
הסכין שהייתה על החשוד
הסכין שהייתה על החשוד
הסכין שהייתה בחזקת החשוד
(צילום: דוברות המשטרה )
"ישבתי בסלון והבן שלי היה אמור לבוא אליי", שחזרה סילביה בשיחה עם ynet. "שמעתי דפיקות חזקות מאוד בדלת ולא הבנתי למה הוא דופק ככה. כשפתחתי את הדלת החשוד זינק עליי", סיפרה.
"הוא תפס לי את השיער וגרר אותי למרפסת ולא הפסיק להרביץ. הייתה לו גם סכין ביד, והוא ניסה לחתוך אותי. הבן שלי הגיע והוא ברח", הוסיפה סילביה שציינה כי היא נותרה חבולה מהתקרית ומתמודדת עם חרדות. "אני עדיין רועדת מפחד", אמרה.
בית משפט השלום באשקלון האריך אמש את מעצרו של החשוד עד ליום רביעי.