בעל חוות מרעה בפארק הירדן שבגולן עוכב שעות ארוכות לחקירה בעקבות תלונה שהגיש נגדו תושב הכפר טובא זנגריה שניסה לפלוש לשטחי המרעה שבבעלותו - ונעצר מוקדם יותר בבוקר, מאז שוחרר. "לאחר ששוחרר הוא חזר בדיוק לאותו המקום שתפסתי אותו בסמוך לשטחי המרעה", סיפר הערב (יום א') בעל החווה, שחשוד כי פינצ'ר את גלגלי הרכב של החשוד מטובא זנגריה, והורחק מהחווה בבעלותו לשבוע.
לדבריו, "ראינו שמישהו שחרר את הפרות מהמרעה והן הסתובבו על הכביש. לא רחוק משם הצעיר היה עם אביו והם החלו לרדוף אחרינו וכמעט נכנסנו בנו עם הרכב הכבד שלהם. ירדו מהרכב ורדפו אחרי ואחרי הנוסעים שהיו איתי ברכב. ברחנו מהר מהמקום והתקשרנו למשטרה, ואז התברר כי הוא התלונן נגדי על נזק שכאילו עשיתי לו והמשטרה עצרה אותי. המוח פה עובד עקום. פשוט מטורף".
1 צפייה בגלריה
תושב הצפון שטוען לבעלות על האדמה בצפון
תושב הצפון שטוען לבעלות על האדמה בצפון
החשוד מטובא זנגריה. התלונן על בעל החווה, שעוכב לחקירה
בשנה וחצי האחרונות מתנכלים חברי כנופיה מהכפר הבדואי שבגליל העליון הטוענים לבעלות על אדמות המדינה שבשטח פארק הירדן, ואותו חוכר בעל החווה מהמינהל. היום בשעות הבוקר, תפס בעל החווה את אחד מתושבי הכפר כאשר הוא מנסה לחדור שוב אל השטחים המגודרים ולכאורה להזיק להם.
המפגש בין השניים תועד במצלמת הטלפון והפולש קרא לעבר בעל החווה: "תביא את המשטרה, תביא אותה". לאחר מכן תקף אותו בעקבות התיעוד - ולקח את הטלפון מידיו. ניידת משטרה שהייתה באזור תפסה אותו ועצרה אותו לחקירה, בסיומה שוחרר לאחר זמן קצר.
על פי עדותו של בעל החווה, היום אחר הצהריים חזר הצעיר ביחד עם אביו ואלו נסעו לעברו במהירות וניסו לדרוס ולתקוף אותו. השניים התלוננו במשטרה כי בעל החווה פגע בגלגלי הרכב של הצעיר ופינצ'ר אותם, וזו עצרה אותו לחקירה והחזיקה אותו שם שעות ארוכות.
במשטרה אמרו בתגובה כי החשוד עוכב בבוקר לחקירה בעקבות האירוע ורכבו נשאר במקום וכשחזר לרכבו מצא את הגלגלים מפונצ'רים. לפי המשטרה, הוא חשד בבעל החווה, שנלקח לחקירה בעניין - והורחק מהמקום כאמור למשך שבוע.