"תנו לי להתאבל עם משפחתי" - זה כל מה שמבקשת מעיין בר אור מראשל"צ, שלא יכולה לשבת שבעה על אביה, מאחר והיא נמצאת בבידוד.
בשבת האחרונה נפטר אביה של מעיין, בזמן שהייתה בחופשה בהולנד. בשל אילוצים טכניים, לא הייתה יכולה להקדים את הטיסה ונחתה בארץ ביום שני, יממה לאחר הלווייתו. לחוזרים מחו"ל יש חובה להיכנס לבידוד בן שלושה ימים, כך שמעיין, מכורח הנסיבות, עדיין לא יכולה לשבת שבעה לצד משפחתה האבלה.
בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה, בין השאר, כי ניסתה להעביר פנייה למשרד הבריאות להחרגת הבידוד, אך ללא הצלחה. "אם לחבר כנסת בממשלה שלנו היה נפטר אבא, הוא גם היה בבידוד כמוני?", כתבה בפוסט. "או שגילת בנט קיבלה פס?" לקבל הודעת איום ממשטרת ישראל שאם אני לא אבצע איכון מיקום על הטלפון שלי הם ישלחו לי שוטרים הביתה, זה כואב יותר מהכל".
"ניסיתי להפעיל את כל הקשרים האפשריים", סיפרה בר אור היום (רביעי) בראיון לאולפן ynet. "יש לי קשרים בכל מיני ערוצים, פניתי בווטסאפ לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, באופן אישי ולא קיבלתי תגובה".
1 צפייה בגלריה
מעיין
מעיין
מעיין בר אור
(צילום: אוהד רמתי)
"שירתי את המדינה, אני תורמת למדינה, עושה הכל לפי הספר, ובסוף דורכים עליי", המשיכה מעיין במונולוג הכואב. "אבא שלי מת, תנו לי לשבת את השבעה, הבדיקות שלי שליליות. בזמן הזה השרים עושים מה שהם עושים. בטוחה שחברי הכנסת - אם זה היה קורה לקרוב משפחה שלהם - איזה בידוד ואיזה נעליים?! רק אנחנו, האנשים הקטנים והמסכנים, נשמעים לכל דבר".
בר אור סיפרה כי היא לא מתכוונת "לעבוד" על המדינה ולהשאיר את המכשיר הסלולרי שלה בבית ולצאת לשבעה: "אין בן אדם בישראל שלא אמר לי לעשות את זה. אני כל כך שומרת חוק והולכת לפי הספר. מה גם יש לי ילדים במסגרות ועסק פעיל ואני צריכה את הזמינות הזאת. זה לא נכון לעשות דבר כזה ואני גם לא רוצה לעקוף מערכות ולהשתחל. מנסה לעבוד בצורה ישרה ולהפעיל את ההגיון הסביר".