1 צפייה בגלריה
חזרה לשגרה בקניון מלחה בירושלים
חזרה לשגרה בקניון מלחה בירושלים
החשוד בעל עבר פלילי של עבירות מין. קניון מלחה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המשטרה עצרה אמש (שבת) חשוד בביצוע מעשה מגונה בילדה בת שלוש וחצי בקניון מלחה בירושלים. לפי החשד, האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי - והתגלה למחרת כשאם הילדה התלוננה על כך בתחנת מוריה.
האם סיפרה כי ערב קודם, במהלך בילוי עם ילדיה הקטנים בג'ימבורי בקניון, בתה סיפרה לה כי אדם זר ביצע בה מעשה מגונה. בעקבות התלונה נפתחה חקירה משטרתית, שבמהלכה התחקו השוטרים אחר זהות החשוד במעשה. אתמול עם התפתחות החקירה נעצר החשוד, בן 45 מירושלים, בעת שהיה ברכבו, ונלקח לחקירה.
בן ה-45, שמחזיק כאמור בעבר פלילי של עבירות מין והפרת צו פיקוח, הורשע בשנת 2018 בעבירות דומות. הוא הובא היום לבית משפט השלום בירושלים, ושם הוארך מעצרו בארבעה ימים.
נציג המשטרה בדיון טען כי "המבוגרים היחידים שאמורים לשהות שם הם הורי הילדים. מדובר בג'ימבורי בן כשלוש קומות שהילדים משחקים בו למעלה. אם מדובר בילדים קטנים שמצריכים השגחה, ההורים עולים איתם. לאחר שהתקבלה התלונה, המשטרה ניגשה למקום והוציאה את מצלמות האבטחה. בהמשך זוהה החשוד ונעצר. בחקירתו הוא שמר על זכות השתיקה".
במשטרה מסרו כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול להגנה על קטינים בכלל ועל חסרי ישע בפרט, ולמעצרם של עברייני מין שינסו לפגוע בהם במרחב הציבורי ובכל מקום אחר".