שיתוף הפעולה הביטחוני יצא לאור - ברגע הדרמטי ביותר: ירדן יירטה הלילה (בין שבת לראשון) עשרות כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מאיראן לעבר ישראל, במסגרת המתקפה חסרת התקדים.

לפי גורמים ששוחחו עם סוכנות הידיעות רויטרס, הכטב"מים יורטו בצד הירדני של בקעת הירדן, והיו בדרכם לסביבת ירושלים. אחרים יורטו סמוך לגבול ירדן-סוריה.
הפעולות הן חלק משיתוף פעולה להגנה אווירית בין ישראל, ארצות הברית, בריטניה ומדינות נוספות באזור. לפי גורמי ביטחון, הכוחות האמריקניים יירטו כמה כטב"מים במחוזות סוויידה ודרעא שבדרום סוריה, לא הרחק מגבול ירדן.
הצעד הירדני בולט עוד יותר לנוכח איום שפורסם בסוכנות פארס האיראנית מפי "מקור בכוחות האיראניים", שאמר: "אם ירדן תשתף פעולה עם ישראל בהתמודדות עם הטילים והכטב"מים האיראנים היא תהיה המטרה הבאה לתקיפות". לפי אל-ג'זירה גורם בכוחות האיראניים אמר כי איראן הזהירה את מדינות האזור לפני התקיפה שהן יהיו מטרה אם ישתתפו בפעולה נגד איראן.
מוקדם יותר, עם תחילת האירועים הודיעה רשות פיקוח התעופה האזרחית הירדנית על סגירה זמנית של המרחב האווירי לכל הטיסות היוצאות והנכנסות ובהמשך הודיעה על הארכת הסגירה עד 11 בבוקר. חיל האוויר הירדני הודיע: "אנחנו מוכנים ליירט ולהפיל כל כטב"ם או כלי טיס שיחדור למרחב האווירי שלנו".
ברשת אל-ערבייה הסעודית ציטטו מקור ביטחוני ירדני שלפיו הועלה מצב הכוננות בכל המחוזות, אך בהמשך פורסמה הודעה ירדנית המכחישה את מצב החירום במדינה. ככלל, התקשורת בממלכה ניסתה לשדר שגרה. פורסם כי הודעות רבות הן לא מדויקות ואין צורך לעורר בהלה בקרב התושבים והלימודים יתקיימו כרגיל.