בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א
(צילום: מוקד 911)

המשטרה הודיעה אחר הצהריים (ראשון) כי בולען נפער בפינת הרחובות אבן גבירול-צייטלין בתל אביב. בעקבות כך, שני נתיבים ברחוב אבן גבירול לכיוון צפון נחסמו לתנועה. במשטרה ביקשו מהנהגים לבחור בדרכים חלופיות. במקום נערכות עבודות לסתימת הבולען, ובערב כבר נשפך לתוכו מלט.
גורם בעיריית תל אביב טען כי עבודות הרכבת הקלה שנערכות על ידי נת"ע באזור הם הגורם לבולען בכביש - אך לא ברור לפי שעה אם הטענה הזו נכונה.
העבודות לסתימת הבולען שנפער בת"א
(צילום: נדב אבס)

5 צפייה בגלריה
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין תל אביב רכבת קלה כיכר רבין
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין תל אביב רכבת קלה כיכר רבין
חפירות בנקודה שבה נפער הבולען, אחר הצהריים
(צילום:נדב אבס)
5 צפייה בגלריה
תיקון בולען רחוב אבל גבירול תל אביב
תיקון בולען רחוב אבל גבירול תל אביב
בשעות הערב כבר החלו לסתום את הבולען במלט
(צילום: נדב אבס)
5 צפייה בגלריה
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין תל אביב רכבת קלה כיכר רבין
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין תל אביב רכבת קלה כיכר רבין
(צילום:נדב אבס)
5 צפייה בגלריה
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א רכבת קלה כיכר רבין
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א רכבת קלה כיכר רבין
הבולען לאחר שנפער ולפני החפירות במקום
(צילום:מוקד 911)
5 צפייה בגלריה
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א
בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א
(צילום: דוברות המשטרה)
מנת"ע נמסר: "עקב שקיעה ופתח בכביש שהתגלו במקטע על אבן גבירול, סגר קבלן נת"ע את המקטע, וכעת מבוצעות במקום עבודות הנדסיות. לפי גורמי המקצוע בשטח, מדובר בשקיעה לא עמוקה והעבודה תסתיים בתוך שעות". בהתייחס לטענות שנשמעו בעירייה, אמר גורם בנת"ע: "אנחנו בודקים את הקשר בין העבודות בשטח לאירוע".
על פי נתוני "ווייז", הבולען שנפער והחסימות בעקבותיו גרמו לעומס תנועה כבד ברחוב ח"ן, בין צומת נצח ישראל לרחוב פרישמן, ונכון לשעה 16:30 המהירות הממוצעת שם היא כ-2 קמ"ש עם זמן נסיעה משוער של כ-7 דקות למקטע הזה. כמו כן, ישנו עומס כבד מאוד ברחוב בן גוריון מצומת מלכי ישראל לאבן גבירול, עם מהירות ממוצעת של 2 קמ"ש וזמן נסיעה משוער למקטע של כ-6 דקות.
בספטמבר נפער בולען ברמפת העלייה מנתיבי איילון דרום למחלף השלום בעיר. רק אחרי חודש של בדיקות שכללו את ניטור הקרקע הוחלט לפתוח את הרמפה לתנועה מלאה של כלי רכב.