1 צפייה בגלריה
החופים בבת ים ריקים
החופים בבת ים ריקים
חוף בת ים
(צילום: ליאור ארמייב)
המשטרה עצרה אתמול (רביעי) פלסטיני בחשד שאנס צעירה בת 19 בחוף הים בבת ים בסוף השבוע שעבר.
חוקרי משטרת בת ים פתחו בחקירה עם קבלת התלונה בגין חשד לאונס הצעירה, תושבת בת ים. הצעירה סיפרה לחוקרים כי הגיעה בשעת לילה לחוף סי פאלאס בבת ים, והתיישבה לקרוא ספר.
לדבריה, שני פלסטינים פנו אליה ודיברו אותה. בשלב מסוים אחד מהם הלך מהמקום והשני גרר אותה לאזור נסתר בחוף, ושם על פי החשד אנס אותה ונמלט. הצעירה פונתה לבית החולים וולפסון בחולון, שם דיווחה על שאירע.
המשטרה פתחה בחקירה ואספה ממצאים בשטח, כולל תיעוד בזירה של החשוד - בן 21 המתגורר באזור חברון ומחזיק באישורי כניסה לישראל. הוא נעצר לחקירה בתחנה והיום תבקש המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרוץ
בחקירתו הכחיש הפלסטיני כל קשר למקרה, וטען שהוא לא אנס את הצעירה ואינו מכיר אותה כלל. הממצאים מבית החולים מאששים את דבריה לפיהם היא נאנסה.
בתוך כך, המשטרה עצרה בשבוע האחרון שתי צעירות, בנות 18 ו-20 ממושב יערה שבגליל, בחשד ששידלו נערה בת 15 שנאנסה לצרוך אלכוהול וסמים. החקירה החלה לפני כשבועיים לאחר שהנערה, תושבת הצפון, התלוננה על אונס ומעשים מגונים.
לפני כשבוע עצרה המשטרה שלושה חשודים באונס ובמעשים המגונים, שני תושבי יערה ותושב הכפר עראמשה, כולם בשנות ה-20 לחייהם. חלק מהעצורים שוחררו על ידי בית משפט השלום בקריות לחלופת מעצר. שני החשודים העיקריים במעשה יובאו בהמשך היום לדיון נוסף בהארכת מעצרם.