בסוף השבוע נחתו בישראל לא מעט כוכבי כדורגל בינלאומיים, בהם ליונל מסי וניימאר, שישתתפו בסופר קאפ הצרפתי שיתקיים היום (ראשון) בבלומפילד. ספק אם מישהו מהם יזכה לחוויה מרגשת יותר מזו שלה זכה סרחיו ראמוס.
ביום רביעי פורסם ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" כי לבלם הספרדי של פריז סן ז'רמן ממתין בכיליון עיניים ראמוס סתאוי בן החמש מכפר מרר, בנו של רב סמל מתקדם האויל סתאוי, שנרצח בפיגוע בהר הבית ב-2017. האויל היה אוהד מושבע של ראמוס, ושבועיים לפני מותו קרא לבנו על שמו.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס וראמוס סתאוי
סרחיו ראמוס וראמוס סתאוי
"החיבוק שלו היה הרגע הכי כיף במפגש". סרחיו ראמוס וראמוס סתאוי
(באדיבות קבוצת קומטק)

ראמוס הקטן כבר פגש בכוכב כשהיה בן שלושה חודשים. כששמע שהוא חוזר לארץ, הוא הכין לו סרטון: "אני מאוד אוהב אותך ומקווה שתוכל להגשים את החלום שלי להיפגש איתך שוב". למערכת ynet ו"ידיעות אחרונות" זרמו פניות רבות מאנשים שרצו לסייע בקיום המפגש, ואתמול בצהריים זה קרה. ראמוס הנרגש הגיע למלון הילטון בתל אביב מלווה בדודו חוסאם, אחיו של האויל. סרחיו ראמוס ניגש אליו וחיבק אותו ארוכות. "החיבוק שלו היה הרגע הכי כיף במפגש", סיפר ראמוס הקטן, "הוא גם שאל אותי אם אני משחק כדורגל ובאיזה תפקיד".
"הודיעו לנו ביום שישי בחצות שהמפגש קורה", סיפר חוסאם. "ראמוס כבר ישן, אבל זאת ההודעה הראשונה שהוא קיבל כשהתעורר. הוא מאוד התרגש. דיברנו על זה הרבה, תכננו את הרגע הזה וזה היה מדהים. ראמוס שאל אותו אם הוא משחק כדורגל ובאיזה תפקיד. אני מאמין שדברים לא קורים סתם. המפגש הזה הגיע לאבא שלו, זה הכול למענו. אני לא יכול להסביר בכלל כמה אבא שלו אהב את ראמוס, וזה שהבן שלו פוגש אותו - זה מרגש אותנו מאוד. אבא שלו היה זהב". השניים המשיכו אחרי המפגש למשחק אימון של פריז סן ז'רמן.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס הכדורגלן יחד עם הבן של הלוחם האיל סתאוי, ראמוס הקטן, שנקרא על שם הכדורגלן
סרחיו ראמוס הכדורגלן יחד עם הבן של הלוחם האיל סתאוי, ראמוס הקטן, שנקרא על שם הכדורגלן
הפגישה הקודמת בין השניים, אז היה ראמוס הקטן בן שלושה חודשים בלבד
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
האיל סתאוי הלוחם שנפל בפיגוע בהר הבית, יחד עם בנו ראמוס
האיל סתאוי הלוחם שנפל בפיגוע בהר הבית, יחד עם בנו ראמוס
האיל סתאוי יחד עם בנו
(באדיבות המשפחה)
גם סרחיו ראמוס לא נותר אדיש. הוא שיתף במפגש את 52 מיליון עוקביו באינסטגרם, בסטורי מרגש שבו כתב: "שמח לפגוש בך שוב".
היום יגיעו לבלומפילד 30,000 צופים כדי לצפות במשחק הסופר קאפ הצרפתי בין האלופה מפריז לבין מחזיקת הגביע, נאנט. מי שאחראי על הגעת הקבוצות לישראל הם הפילנתרופ ואיש העסקים סילבן אדמס, שאירח אתמול את השחקנים והזמין אותם ליהנות מיופייה של ישראל, וקבוצת קומטק בשיתוף עם מינהלת הליגה הצרפתית (LFP). מוזיאון הסובלנות בירושלים ישמש כנותן חסות רשמי של המשחק במטרה לקדם סובלנות וסבלנות באמצעות ספורט, ועל כן תרם אלף כרטיסים לילדים יהודים וערבים.