נדחתה הפגישה המתוכננת בין המשטרה לבין משפחתו של יובל קסטלמן, שנורה למוות לאחר שחיסל את המחבלים בפיגוע בירושלים. במשפחה אמרו כי "ראש הימ"ר אלי כהן ביקש שהפגישה תהיה במשרד, הוא סירב להיפגש איתנו בבית קפה או במקום אחר".
במשפחה הסבירו כי עקב הרגישות אין ברצונם לקיים את הפגישה במשרדי הימ"ר. המשטרה הציעה למעשה שתי חלופות - פגישה במשרדי הימ"ר או בבי המשפחה בקריית טבעון. בנסיבות אלו, בני המשפחה בחרו לדחות את הפגישה וראש הימ״ר צפוי להגיע לבית המשפחה בימים הקרובים. בינתיים, נפגש פרקליט המשפחה עם ראש הימ"ר במשרדי הימ"ר.
1 צפייה בגלריה
שלישים יובל דורון קסטלמן ואביעד פריג'ה  פיגוע חיילי צה"ל
שלישים יובל דורון קסטלמן ואביעד פריג'ה  פיגוע חיילי צה"ל
יובל קסטלמן, זירת הפיגוע והחייל היורה אביעד פריג'ה
( צילום: לירן תמרי, באדיבות המשפחה)
אתמול התברר כי בנתיחת גופתו של קסטלמן אותרו קליע ושני רסיסים - בניגוד לטענות המשטרה שלא נמצאו בגופה קליעים שכאלה. בעקבות הממצאים, ואחרי הביקורת שהוטחה במשטרה, המפכ"ל הנחה את ראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יגאל בן שלום לבחון את ממצאי הנתיחה ואת התנהלות המשטרה לפני שהתיק הועבר למצ"ח.
לפני כן קראו במשטרה באופן חריג לציבור "להעביר כל מידע שברשותו לצוות החקירה". לפי המשטרה, "חקירת הפיגוע הרצחני עודנה מתנהלת. כל מידע רלוונטי באשר לחקירת מותו המצער של יובל קסטלמן ז"ל יועבר במיידי למצ"ח האמונה על חקירת מותו".
ביום שישי, ובהסכמת המשפחה, הוצאה מהקבר בבית העלמין בקריית טבעון גופתו של קסטלמן, שנורה למוות על-ידי לוחם המילואים אביעד פריג'ה אחרי נטרול המחבלים בפיגוע ביום חמישי שעבר.
אחרי הפיגוע המשטרה שחררה את גופתו של קסטלמן מבלי להעבירה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ואחרי ההוצאה מהקבר והעברת הגופה לאבו כביר התברר כאמור כי בגופה אותרו קליע ושני רסיסים.