1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
המשטרה בודקת במשך כמה זמן התרחשו מעשי האונס. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב רמלה נעצר בשבוע שעבר בחשד שאנס את בתו החורגת בת ה-14 בביתם. לפי החשד, אמה של הנערה ידעה על האונס וגם היא נעצרה. לדברי המשטרה, האם אף ניהלה רישום מסודר של הימים בהם בתה לא הייתה במחזור, כדי שהיא תיכנס להיריון ממעשי האונס, וכך בני הזוג יוכלו לקבל הטבות מהמדינה.
חקירת ההורים החלה לאחר שהנערה סיפרה לחברותיה שאביה החורג מנשק אותה על השפתיים ונוגע בה, והן דיווחו ליועצת בבית הספר. היועצת העבירה את המידע לאגף הרווחה בעיריית רמלה, שם עירבו את המשטרה. לפי אחד השוטרים שהשתתפו בחקירה, נגבתה עדות מהנערה בשיתוף גורמי רווחה ללא ידיעת הוריה, ובה היא סיפרה על האונס ועל כך שהוא נעשה בידיעת אימה.
לדברי החוקר, "האב החורג אמר לזוגתו כי אם הילדה תיכנס להיריון, הם יוכלו לזכות בהטבות כמו דירה ודברים נוספים". הוא ציין כי החשדות נגד השניים התחזקו ככל שהתקדמה החקירה. לאחר מעצרם, החשד נגדם התחזק עוד יותר, לאחר שנתנו גרסאות סותרות בחקירתם.
מהחקירה עולה כי המעשים החלו לפני כשנה, שהנערה הייתה בת 13, ובמשטרה בודקים במשך כמה זמן התרחשו המעשים המדוברים. מאז חשיפת הפרשה, הנערה החלה בטיפול נפשי. לאם יש עוד שתי בנות, אך כרגע אין חשד שהן נפגעו מינית.
ביום חמישי האחרון, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצר האב החורג עד יום חמישי הקרוב ואת מעצר האם עד יום שלישי הקרוב.