אחרי שהפועל תל אביב נכנעה למכבי תל אביב בסדרת גמר ליגת העל בכדורסל ואיבדה את האליפות לצהובים, הבעלים האדום עופר ינאי יצא למתקפה חריפה נגד מוסדות הכדורסל הישראלי. "לאורך כל הפלייאוף הזה היינו מול רוח נגדית ממוסדות שאמורים להיות אובייקטיביים. הדבר הזה, בסופו של דבר, לא יכול להימשך. אנחנו לא יכולים להמשיך להיות במצב שבו התחרות בישראל היא לא תחרות בתנאים שווים", אמר ינאי. לדבריו, "אני מתכוון בקיץ הזה להקדיש חלק גדול מהכישרון, המאמצים והמרץ שאלוהים נתן לי כדי לוודא שכל ההרכבים העלובים והמושחתים שמאכלסים את הכדורסל הישראלי לא יהיו שם יותר".




