1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
מדריך ותיק חשוד כי התעלל מינית בחניך בעל צרכים מיוחדים
(צילום: shutterstock)
מדריך ותיק (61) במסגרת תעסוקתית לבעלי צרכים מיוחדים בקיבוץ בצפון נעצר בשבוע שעבר בחשד שהתעלל מינית בצעיר בן 20. החשוד, סב לנכדים, נחקר בעקבות תלונה שהגישה מנהלת המוסד והודה במעשים, לאחר שעומת עם תיעוד המקרה. במשטרה מעריכים כי הוא תקף מינית קורבנות נוספים במקום, שמעסיק גם בני נוער.
פקד תגריד זידאןפקד תגריד זידאןצילום: דוברות מחוז צפון
פקד תגריד זידאן, קצינת חקירות בכירה במחוז הצפוני במשטרה, סיפרה: "לפני כמה ימים פנתה אלינו מנהלת מוסד תעסוקתי גדול בצפון, המעסיק עשרות נערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים כמסגרת תעסוקתית משקמת. המנהלת הגישה תלונה שלפיה עוברת אורח שחלפה ליד המוסד הבחינה במדריך מכניס את ידיו לאזור החלציים של החניך. האישה שלפה את הנייד וצילמה את מה שראתה, והמנהלת הביאה לנו את סרטון התיעוד וזיהתה את הקורבן והחשוד".
בכוונת המשטרה להגיש הצהרת תובע נגד המדריך בימים הקרובים, לפני הגשת כתב אישום בגין התעללות מינית בחסר ישע על ידי אחראי והתעללות נפשית ופיזית בחסר ישע. פקד זידאן הוסיפה: "ניסינו לגבות עדות מהקורבן באמצעות חוקרים מיוחדים של משרד הרווחה, אך בגלל מצבו הוא התקשה למסור עדות. הזמנו את החשוד לחקירה, הצגנו לו את הסרטון והוא נשבר והודה מייד בביצוע המעשה.
"הוא הביע חרטה על מעשיו, טען שיצר שלט בו ואמר כי אינו יכול להסביר את המעשים. החשוד הודיע כי עזב את מקום העבודה, ומסר שיתחיל בטיפול מיני. חרף החשדות הכבדים שלנו הוא הכחיש שתקף מינית חוסים בעבר, ואנו ממשיכים בחקירה, ונבדוק האם היה מעורב במעשים דומים בעבר", סיכמה.
עורך דין מוטי מלניקעו"ד מוטי מלניק
עו"ד מוטי מלניק, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "מדובר באדם מבוגר, נורמטיבי, מטפל עתיר ניסיון, ללא עבר פלילי, שמעולם לא היו תלונות נגדו. מרשי משתף פעולה עם היחידה החוקרת ומסר גרסה להשתלשלות האירועים".