ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם את מסיבת העיתונאים שערך, ואמר כי "יש הפגנות באיראן, ואני מאמין שהמשטר עוד ייפול". נתניהו אמר קודם: "ציינתי שיש לנו הישגים גדולים, ואני שומע ביקורת שלא השגנו הכול. אני אומר שהשגנו הרבה מאוד. באיראן הרחקנו איום גרעיני מיידי והרחקנו איום בליסטי של אלפי טילים".