המשטרה עצרה שלשום (ראשון) עו"ד חרדי מוכר ממרכז הארץ בחשד לביצוע עבירות מין באישה שזימן לריאיון עבודה. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו בשלושה ימים. צו איסור פרסום הוטל על שמו של החשוד.
מפרטים שהגיעו לידי ynet עולה כי החשוד פנה לאישה בפייסבוק והציע להעסיק אותה במשרד עורכי הדין שלו. לפי החשד, הוא הציע לאישה להיפגש לצורך ריאיון עבודה ואף הגיע לביתה לאסוף אותה.
המתלוננת סיפרה למקורביה כי עורך הדין הציע לה לשתות ומזג לה אלכוהול. לטענתה, היא חשה מטושטשת ולא זוכרת מה קרה במשרד בזמן הזה. המתלוננת זכרה שמצאה את עצמה לבושה חלקית במשרד שלו, כאשר הוא רק עם תחתונים. לדבריה החשוד ניסה לנשק אותה.
זו לא הפעם הראשונה שמוגשת תלונה למשטרה נגד עורך הדין הזה בחשד לעבירות מין. לפני כחצי שנה התלוננה נגדו אישה נוספת שסיפרה אז כי עורך הדין פנה אליה בפייסבוק, הציע סיוע בהליך הגירושין שניהלה והבטיח לעמוד לצידה. השניים נפגשו ובמהלך המפגש הוא ניסה לטענתה לחבק אותה ואמר, "אני מרגיש אותך, אני אהיה חבר שלך ואדאג לך". המתלוננת הוסיפה כי הוא לקח אותה לטיילת, שידל אותה לשתות אלכוהול ואז ניסה לגעת בה כמה פעמים.
בסביבתו של עורך הדין מכחישים את החשדות המיוחסים לו. אחד ממקורביו טען בשיחה עם ynet כי מדובר בניסיון לפגוע בשמו הטוב של עורך הדין ובתלונות שווא. עורך הדין יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו פעם נוספת.