בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) עד יום שני את מעצרו של שוטר מג"ב מהדרום, בן כ-20 בשירות סדיר שגם אמו שוטרת, החשוד שהדליף חומרים מודיעיניים לארגוני פשיעה, בהם זה של שלום דומרני. שמו עדיין אסור לפרסום.
החקירה נגד השוטר התנהלה באופן סמוי על ידי משטרת מחוז לכיש ובשיתוף המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), ואתמול הוא נעצר. הוא חשוד ששלח לגורמים עבריניים הודעות דרך האינסטגרם.
1 צפייה בגלריה
הערכת מעצר שוטר מג"ב העביר חומרים למשפחת דומרני
הערכת מעצר שוטר מג"ב העביר חומרים למשפחת דומרני
החשוד בהארכת המעצר, היום
(צילום: יואב דודקביץ')
נציגת מח"ש אמרה בדיון בבית המשפט שהחשוד שיתף פעולה בחקירה וקשר עצמו לשלושה אירועים: "בשלב זה החקירה בראשיתה. אנו עוסקים בבקרה ומזעור נזקים. מנסים להבין מה הנזק שנגרם ובאיזה היקפים".
הסנגורית של השוטר, עו"ד רלי אבישר רווה, טענה שלא היו מקרים נוספים. השופט אלעד לנג האריך את מעצרו בארבעה ימים וקבע: "המשיב מסר מידע סודי במסגרת שירותו במשמר הגבול לידי גורמים עבריינים. הראיות מניחות חשד סביר לביצוע העבירה. המשיב קשר עצמו לשלושה אירועים והודה בהם למעשה. לנוכח חומרת המעשים ועוצמת החשד אני מורה על הארכת מעצרו".
ממשטרת ישראל נמסר כי "מדובר בחשדות חמורים נגד השוטר (שמשרת בארגון בשירות חובה) שאינם עומדים בקנה אחד עם ערכי החיל והארגון. למעלה מן הצורך נדגיש כי מדובר בפעילות משותפת של משטרת ישראל ומח"ש לאיתור מקור דלף המידע, וזאת מיד כשהתעורר החשד בעניין. השוטר עצור, מיד לאחר קבלת חומרי החקירה ממח״ש, תישקל הוצאתו לחופשה כפויה בשלב הראשוני ובהמשך ייבחן סיום שירותו בחיל והחזרתו לשירות בצה"ל".