החשוד שדרס היום (ה') צעיר בן 18 במדים, ליד בית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע, תיעד עצמו לפני כמה ימים מגיע לתחנת המשטרה כדי להתלונן על איומים מצד אזרח אלמוני שאמר כי "בדואים צריכים לעוף מבאר שבע". בתיעוד נשמע החשוד תושב רהט אומר: "אם תכבדו אותנו – נכבד אתכם. אם לא תכבדו – אתם תסבלו. זה לא איום, אבל הכבוד והחיים שלנו? אנחנו מוכנים לוותר על החיים". הנהג נחקר על ידי שב"כ והמשטרה, שממשיכים לבדוק את הרקע. בצאתו מבית החולים, בדרך לחקירה, אמר הנהג כי איבד שליטה וטען כי מדובר בתאונה.

3 צפייה בגלריה
החשוד באירוע הדריסה בבאר שבע
החשוד באירוע הדריסה בבאר שבע
החשוד בדריסה, וכמה מהפרסומים שלו. "מזהיר כל בדואי, שלא יחכה למשטרה"
בתיעוד שפרסם נשמע החשוד אומר עוד, על רקע מה שהגדיר איומים נגדו: "אני פונה אליכם בדואים. אתם חייבים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום. שכל אחד ישמור על עצמו. אנחנו מאוימים כאן במדינה הגזענית. בן אדם שמאיים עליך ברצח, מחבל, פלסטינאי, נוציא אתכם מבאר שבע, ככה אומרים לי. והמשטרה חוקרת אותי כאילו אני תקפתי אותו. וגם שחררו אותו והרחיקו אותי מבאר שבע".
בהמשך, אמר החשוד בתיעוד: "בדואים, כולם צריכים להיות זהירים. כל אחד צריך להיות זהיר. כל אחד ישמור על עצמו. שאף אחד לא יחכה אם הוא קיבל איומים כמו שאני קיבלתי. שאף אחד לא יחכה למשטרה. שיעשה מה שבראש. כמו שלוקחים את החוק בידיים ויש להם כוח מבן גביר. אף אחד לא יכול להפחיד את הבדואים שחיים בבאר שבע ובנגב".

3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בין רכב להולך רגל בבאר שבע
תאונת דרכים בין רכב להולך רגל בבאר שבע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בסרטון טיקטוק שפרסם הנהג הדורס, נראה העימות בבאר שבע בינו לבין האדם שעליו התלונן - אזרח יהודי. השניים נחקרו במשטרה בחשד לתקיפה ואיומים. החשוד טען כי האזרח היהודי איים עליו באקדח, בעוד היהודי אמר כי הוא "ערבי שקרן".
הדריסה, שהרקע לה ממשיך להיחקר, התרחשה הבוקר בשעה שהצעיר, שהיה במדים, הלך ברחוב אילן רמון בבאר שבע, ליד כיכר הכפיר. בתיעוד מהאירוע נראה הרכב ובו הנהג הפוגע עולה על המדרכה, נוסע לעברו של הצעיר - ומעיף אותו באוויר. במשטרה מסרו כי הרכב המשיך בנסיעה עד שעצר לאחר כמה עשרות מטרים. נהג הרכב, בן 39 מרהט, נלקח לטיפול רפואי - ועם שחרורו נעצר. במשטרה בודקים את כל הכיוונים האפשריים - מהתחום הביטחוני ועד הפלילי. מתיעוד האירוע נראה כי מדובר בדריסה מכוונת.

מפקד מרחב נגב תת-ניצב נחשון נגלר אישר כי מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בדריסה מכוונת, אך הדגיש כי עדיין נבדק האם מדובר באירוע ביטחוני או פלילי. "בשלב הזה אנחנו לא שוללים שום כיוון. שוטרים שהיו באזור במסגרת ההיערכות הביטחונית המוגברת הבחינו במקרה והעניקו לצעיר טיפול רפואי. יש פריסה רחבה מאוד של המשטרה בכל הארץ וגם בנגב. אנחנו מבקשים מהציבור לגלות ערנות", אמר. כוחות הביטחון הגיעו לביתו של החשוד לאחר הדריסה.
הצעיר הפצוע פונה לבית החולים סורוקה בעיר אחרי הדריסה. מבית החולים נמסר כי "לאחר ייצוב מצבו של הצעיר בחדר טראומה הוא הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו בינוני". בסיום הניתוח הועבר הצעיר להתאוששות.