ארבו לו בחניון התת-קרקעי - חיכו שייפרד מבנו וחטפו אותו: פרקליטות מחוז תל אביב הגישה אתמול (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שלושה נאשמים בגין חטיפת איש עסקים, בעל חניון בבת ים בחודש יולי האחרון. בנוסף מיוחס לשלושה איומים וקשירת קשר לפשע.
1 צפייה בגלריה
אישום: פרץ לשני רכבים ויצא עם שלל של מאות אלפי שקלים
אישום: פרץ לשני רכבים ויצא עם שלל של מאות אלפי שקלים
חניון בבת ים. ארכיון
(צילום: דוברות המשטרה)
לפי האישום, הנאשמים עמאד זבארגה (37) מלקיה, מחמד אבו עבד (29) מכסייפה ואמיר אבו זבארק (50) מרמלה, החליטו לחטוף את איש העסקים מסיבה שטרם ידועה. ב-26 ביולי הם הגיעו לרחוב ניסנבאום בבת ים, לחניון בבעלותו וארבו לו. שני הרכבים שלהם חנו בקומה מינוס 2 שם חנה גם רכבו של יעדם.
ב-17:34 איש העסקים ירד עם בנו במעלית. הבן המשיך לקומה מינוס 3, אז ירדו הנאשמים מאחד הרכבים שלהם, מסוג מרצדס, התנפלו עליו, אחזו בו בחוזקה בכתפיו וברגליו והכניסו אותו לרכב. הוא צעק בקול את שמו של הבן, ניסה להשתחרר, אך הושב במושב האחורי ששני נאשמים יושבים לצדדיו.
עורך דין מחמוד נעאמנהעו"ד מחמוד נעאמנה

הרכב שלהם יצא מן החניון תוך שהוא פורץ את המחסום. בנסיעה איש העסקים ניסה להשתחרר, אך אז איים עליו אחד הנאשים באקדח אוויר ואמר לו שירה בו. הבן שמע את צעקות אביו בחניון והזעיק את המשטרה. כשהבין שנחטף מסר להם את מיקום הנייד של אביו. השוטרים פרשו מחסום משטרתי סמוך לקריית גת ושעה אחרי החטיפה עצרו את הרכב וחילצו אותו.
הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים. את השלושה מייצג עו"ד מחמוד נעאמנה.