נער בן 15 מירושלים לקח את מפתחות הרכב של הוריו, נמלט משוטרים שקראו לו לעצור, איבד שליטה - והתנגש ברמזור ובמכוניות חונות, בהן ניידת משטרה. צפו בתיעוד בפתח הידיעה.
התקרית התרחשה בליל שישי האחרון, בעת שצוות שוטרי תחנת מוריה הבחין ברכב שעורר את חשדם. כשהשוטרים קראו לנהג הרכב לעצור, הוא לא נענה לקריאתם והחל להימלט. התפתח מרדף אחר הרכב, וניידות משטרה נוספות הוזעקו מתחנת לב הבירה במטרה לעצור אותו.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהתאונה של בן ה15
תיעוד מהתאונה של בן ה15
רגע הפגיעה ברמזור
2 צפייה בגלריה
תיעוד מהתאונה של בן ה15
תיעוד מהתאונה של בן ה15
בן ה-15 נמלט מהשוטרים - לפני שפגע במכוניות חונות ונעצר
בהגיעו למרכז העיר ברחובות ירמיהו-בר אילן, איבד הנהג שליטה על הרכב, פגע ברמזור והמשיך בנסיעה - עד שפגע בשני כלי רכב חונים ובניידת משטרה, וכך נעצר. להפתעת השוטרים, כשהגיעו לרכב הם גילו כי הנהג הוא נער בן 15, ללא רישיון נהיגה כמובן, ולצדו ישב נער נוסף בן 16. מהחקירה עלה כי הנער לקח את מפתחות הרכב של הוריו, יצא מכיוון פסגת זאב לכביש המהיר ובהמשך שב אל תוך העיר, שם זוהה כאמור על ידי ניידות המשטרה.
במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו 135 דוחות תנועה בירושלים, והמשטרה החרימה כמה כלי רכב שטח שהשתוללו והיו מעורבים בעבירות תנועה. באחד המקרים ביום שישי, תושב שכונת בית חנינא שבצפון העיר בשנות ה-20 לחייו, שרכב השטח שלו הוחרם, נעצר לאחר שהתנגד לפעולות האכיפה של השוטרים ותקף אותם. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.