1 צפייה בגלריה
 ודים בורדיאן
 ודים בורדיאן
ודים בורדיאן
(באדיבות משטרת ישראל )
שידול לביצוע יחסי מין בין שני בני 13 עם בת 14 בחדר אירוח ואספקת סמים לנערים: המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום באשקלון הצהרת תובע על הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב העיר ודים בורדיאן (19) עבירות מין בארבעה נערות ונערים, סחיטה באיומים של שני נערים נוספים ואספקת סמים מסוכנים.
דבר מעצרו של הצעיר הותר לפרסום באמצע החודש. לפני כמה שבועות הגיע למשטרת אשקלון במרחב לכיש מידע על כך שהחשוד נפגש עם נערה בת 14 ודרש לקיים עמה יחסי מין תחת איומים. הנערה סיפרה כי למרות התנגדותה, בורדיאן הפשיט אותה בכוח וביצע בה מעשים מגונים. אחר כך התברר שהחשוד קיים עמה יחסי מין תחת איומים לפחות שלוש פעמים.
ככל שהתקדמה החקירה, נחשפה המשטרה לפרטים מזוויעים בממדים רחבים יותר. לחוקרים התברר כי לבורדיאן הייתה לפי החשד שיטה לצוד נערות ונערים תמימים. הוא הכיר אותם באשקלון והפך למעין "אב רוחני" שמייעץ להם בנושאים חברתיים. כך הוא רכש את אמונם ואפילו פתח קבוצת וואטסאפ משותפת לו ולקורבנות.
הנערות והנערים התמסרו לחשוד ונענו לדרישותיו שהיו מלוות באיומים וסחיטה כספית. באחד המקרים הזמין הצעיר שני נערים בני 13 ונערה בת 14 לדירת אירוח ששכר והקפיד לרהט ולעצב אותה בצבעים אדומים. לפי החשד, בורדיאן שידל את הנערים לקיים עם הנערה יחסי מין קבוצתיים או בנפרד - ובו בזמן צפה במעשים מהצד. לפי החשד, הצעיר אף הכריח את הנערים לקחת סמים.

"הם יחזקו לך את איבר המין"

מיד לאחר תחילת החקירה בורדיאן ברח מביתו, אולם בהמשך הוא נעצר מחוץ לעיר. במשטרה הצטברו עוד תלונות נגדו: נער בן 13 סיפר לחוקרים כי גם הוא נפל קורבן לפגיעה מינית מצדו של החשוד. הנער סיפר כי הצעיר הזמין אותו לביתו, ונתן לו שלושה כדורים בטענה כי "הם יחזקו לך את איבר המין". הנער בלע את הכדורים, ולאחר מכן בורדיאן דרש ממנו לבצע בו מין אוראלי.
הנער התנגד לבקשתו של החשוד, אך לבסוף נאלץ לעשות זאת תחת איומים וסחיטה כספית. עוד עלה בחקירה כי בורדיאן סחט כספים מהנער ודרש ממנו להחזיר הלוואות בריביות גבוהות. כמו כן, הצעיר דרש מהנער לנקות ולסדר את ביתו בתמורה לתשלום חובות.
בתלונה נוספת סיפר נער בן 14 כי הצעיר דרש ממנו תחת איומים לקיים יחסי מין עם הנערה בת 14 בנוכחותו. לפי החשד, בורדיאן איים על הנער כי אם לא יעשה כן - הוא יכה אותו. בנוסף, הצעיר חשוד בכך שסחט מהנער 1,500 שקל. נערה נוספת בת 14 התלוננה אף היא כי בורדיאן ביצע בה מעשים מגונים בכמה מקרים וסחט אותה כספית.
לאחר הקמת צוות חקירה מיוחד נאספו ראיות נגד החשוד ובכללן רשימת חובות כספיות שנהג לנהל. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של בורדיאן עד יום חמישי, עד אז יוגש כתב אישום נגדו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.