הגר ברודץ', ששוחררה משבי חמאס יחד עם שלושת ילדיה אוריה (4), יובל (8) ועופרי (10) במסגרת הפעימה השלישית של עסקת החטופים בנובמבר האחרון, אחרי 51 ימים שבהם הוחזקה ברצועת עזה, תיארה אתמול (שלישי) כמה מהרגעים הקשים שחוותה באותם ימים. "זה היה גיהנום, היו ימים שפשוט רציתי לבקש מהשובים שבלילה כשאנחנו ישנים - יסיימו את הסיפור", סיפרה בכאב.
1 צפייה בגלריה
אוריה ברודץ בן ה-4, יובל ברודץ בן ה-8, עופרי בת ה-10 ואמם הגר ברודץ במפגש הראשון עם האבא אביחי
אוריה ברודץ בן ה-4, יובל ברודץ בן ה-8, עופרי בת ה-10 ואמם הגר ברודץ במפגש הראשון עם האבא אביחי
"היו ימים שרציתי לבקש מהשובים פשוט לסיים את הסיפור". משפחת ברודץ'
(צילום: דוברות מרכז שניידר)

ברודץ', שנחטפה מכפר עזה יחד עם אביגיל עידן בת ה-4, בתם של רועי וסמדר עידן שנרצחו באכזריות ב-7 באוקטובר, לא ידעה בזמן שהותה בשבי אם אביחי בעלה שרד את מתקפת חמאס ונותר בחיים. היא טיפלה בשבי באביגיל עידן ובשלושת ילדיה, והוסיפה כי "היו ימים שזה כבר היה פשוט בלתי אפשרי.
"בלילה לשמחתי הילדים יחסית ישנו טוב ולא התעוררו מההפצצות הבלתי פוסקות, אך אז הגיע הגיהנום שלי עם עצמי, של המחשבות", סיפרה ברודץ' באירוע של עמותת נאמני שניידר בהובלת איילת שקד, בערב התרמה עבור בית החולים לילדים". "חשבתי מתי נשתחרר, אם נשתחרר, מה יהיה עם הילדים שלי, מה עם אביחי, מה עם המשפחה שלי, מה עם כל הקיבוץ שלי, הקהילה שלי, הבית שלי. זה היה פשוט ימים של גיהנום".
ברודץ' סיפרה בעבר, לאחר שחרורה מהשבי, כי "נחשפנו לזוועות של חטופות וחטופים פצועים קשה, כרותי איברים, שלא זוכים לטיפול. הם מתמודדים עם רעב בלתי נסבל, קור בלתי פוסק וטרור פסיכולוגי". בנאום שנשאה בעצרת בכיכר החטופים בתל אביב, הוסיפה: "החוזה איתנו הופר, לא תהיה לנו תקומה עד להחזרת כל החטופים".