המשטרה פתחה הבוקר (חמישי) בחקירה לאחר שגופת צעירה כבת 20 עם דקירות בפלג הגוף העליון אותרה בשדה ליד רחובות. כמה שעות לאחר מכן נעצר תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו בחשד לרצח. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.
השוטרים הגיעו לזירה בעקבות דיווח למד"א בשעה 5:04 על צעירה מחוסרת הכרה ודיווח של תושב האזור שהבחין בגופה. גורמי רפואה שהגיעו גם כן למקום קבעו את מותה של הצעירה.
חוקרי הזיהוי הפלילי נמצאים בזירה כדי לאסוף ראיות, והרקע לאירוע עדיין לא ידוע. בתום הערכת מצב בשטח שקיים מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הוחלט כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית של המחוז, והיא הוגדרה בעדיפות עליונה. החשוד נעצר סמוך לביתו והועבר על ידי שוטרי מחוז תל אביב לחקירה במשרדי ימ"ר מרכז. בכוונת המשטרה לבקש בהמשך מבית משפט השלום בפתח תקווה להאריך את מעצרו.
3 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
צעירה נמצאה דקורה וללא רוח חיים. הזירה ברחובות
(צילום: ניצן דרור)
3 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה)
פרמדיק מד"א מאיר ולדר, שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. הצעירה הייתה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה".
מפקד משטרת רחובות, ניצב-משנה דודי מירון, מסר כי "הבוקר בשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל דיווח למוקד 100 על צעירה שמוטלת בשטח פתוח עם סימני אלימות וללא סימני חיים. משטרת רחובות הגיעה למקום, התחילה בחקירה. בתום הערכת מצב מחוזית, הוחלט על ידי ניצב אבי ביטון להטיל את החקירה על יחידת ימ"ר מרכז, והיא נמצאת בעיצומה".