בתיעוד שהגיע לידי ynet מהערב (שלישי) מאזור הרחובות המסגר והמלאכה בתל אביב נראה אוטובוס של חברת קווים שלא הצליח להשתלב בנת"צ לפני הגעתו לתחנת האוטובוס, והתוצאה הייתה שהנהג עצר לנוסעים כשהוא עומד בנתיב השמאלי - והם נאלצו להתהלך באמצע הכביש ולסכן את עצמם.
בתיעוד נראים כמה נוסעים שהיו צריכים לחצות את הכביש הסואן שלא במעבר חצייה, בכדי לעלות לאוטובוס שחיכה בנתיב השמאלי, בעוד שבנתיב הימני העמוס אוטובוסים המשיכו לנסוע.
1 צפייה בגלריה
האוטובוס עוצר בנתיב השמאלי והנוסעים מסכנים את חייהם
האוטובוס עוצר בנתיב השמאלי והנוסעים מסכנים את חייהם
האוטובוס עוצר בנתיב השמאלי והנוסעים מסכנים את חייהם
מיכאל, נוסע קבוע בתחבורה הציבורית אשר צילם את שאירע, סיפר ל-ynet: "הנהג ניסה לעצור ולקחת אותם ולא לחלוף על פניהם בלי לעצור, ובכך יצר סיטואציה מסכנת חיים. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה כאן, ראיתי נהגים מכל החברות עושים זאת. הפעם תוך כדי ההלם גם צילמתי. עצוב שנהג מצפה שאנשים יירדו לכביש ויסכנו את חייהם כך. במקרה הזה תחילה הם השתהו, אז הוא אפילו אמר להם שאם הם לא באים הוא יסגור את הדלת וייסע".
מחברת קווים נמסר בתגובה: "עקב חסימות של הנתיבים וכאוס תחבורתי שנוצר מעבודות בכביש, הנהג לא הצליח להיכנס לתחנה - וכדי לא להשאיר את הנוסעים בתחנה ללא מענה, הוא העלה את הנוסעים מהנתיב השמאלי, לאחר שסימן לנהג האוטובוס שלידו שייתן לנוסעים לחצות. הנהג יזומן לשיחת הבהרה".