הדר אריאל, תלמידת כיתה י"ב, נהרגה אמש (שבת) מפגיעת אופנוע בזמן שחצתה את הכביש בדרך נמיר בתל אביב, ליד צומת גלילות. הנהג הפוגע, כבן 20, נפצע באורח בינוני.
הדר בת ה-17, תושבת קריית נטפים שבאזור אריאל שבשומרון, חצתה במעבר חצייה בדרכה למסעדה באזור המרכז ונהרגה לעיני חברה לשכבה. היא הותירה אחריה הורים וארבע אחיות. משפחתה של הדר ספדה לה. "הדר אריאל צור, מלאת הדר, חן ואצילות שרק חיפשה איפה לעשות טוב", אמרו במשפחה. "היא התנדבה במד"א, בשומר החדש, עושים שכונה, בני עקיבא ובכל מקום שנכחה. רק השבוע ניסתה לארגן התרמת דם ביישוב. בת ואחות אהובה שלנו, תחסרי לנו כל כך. לא מאמינים שככה הלכת לנו".
3 צפייה בגלריה
הדר אריאל צור ז"ל
הדר אריאל צור ז"ל
הדר אריאל, שנהרגה בתאונה אמש
(באדיבות המשפחה )
3 צפייה בגלריה
הדר אריאל צור ז"ל
הדר אריאל צור ז"ל
הדר אריאל צור ז"ל
(באדיבות המשפחה )
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בגלילות
זירת התאונה בגלילות
זירת התאונה, אמש
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה התרחשה בצומת הרחובות דרך נמיר-יוניצמן סמוך לשעה 22:00 ודווחה למוקד של מרחב ירקון במד"א. חובשים ופרמדיקים של הארגון מצאו את הנערה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב-מערכתית, ופינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה. רוכב האופנוע פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא מורדם ומונשם, ובהמשך השתפר מצבו שמוגדר כעת בינוני. המשטרה פתחה בחקירה.
יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון שבשטחה התגוררה הדר, אמר כי "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון. כולנו מחבקים את המשפחה והחברים". דגן ציין כי הנחה את הצוותים באגפי הרווחה והחינוך במועצה ללוות את משפחתה של הדר ואת החברים שיזדקקו לסיוע.
הפרמדיק עידן שינה והחובש גל סלהוב ממד"א הגיעו למקום על אופנוע וטיפלו בנערה וברוכב האופנוע. "הנערה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובלת מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד", סיפרו השניים. "במרחק גדול ממנה שכב רוכב האופנוע, שהיה גם כן מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים. הרוכב הורדם והונשם בשטח ופונה לבי"ח בלינסון כשמצבו קשה, והנערה פונתה במצב אנוש לאיכילוב תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".
פורסם לראשונה: 22:56, 05.03.22