1 צפייה בגלריה
תקיפה מינית
תקיפה מינית
הנאשמים הפשיטו את האישה ונגעו בחלקי גופה האינטימיים
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (יום ד') לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום כנגד ארבעה תושבי אום אל פחם בני 24-17, בגין שוד של שני גברים (59) ואישה (61), תושבי הרשות הפלסטינית מאזור חברון, ותקיפה מינית חמורה של האישה.
ארבעת הנאשמים הם אחמד מחאמיד (23), יוסוף מחאמיד (24), באסם מחאמיד (25) וקטין כבן 17. שלושת הפלסטינים הם בני משפחה שהגיעו לישראל על מנת לעבוד. ב-25 בדצמבר נשארו שלושתם בישראל ונאלצו לישון בחדר בבניין הנמצא בתהליכי בנייה באום אל פחם, מכיוון שלא הייתה להם דרך לחזור לרשות הפלסטינית.
על פי האישום, הארבעה תכננו את השוד מראש והגיעו לבניין כשהם רעולי פנים. הם העירו משנתם את הקורבנות, תקפו אותם באכזריות ושדדו מהם אלפי שקלים. בשלב מסוים הם דרשו את כספו של אחד הפלסטינים והצמידו סכין לצווארו, אך כשזה סירב הוא הותקף בבעיטות ואגרופים ואחד השודדים אף ניסה לחנוק אותו. לאחר מכן, נטען, הנאשמים קשרו את ידיו מאחור, כיסו את ראשו ואיימו לרצוח אותו. בסופו של דבר הקורבן דיבר עם האישה והורה לה לתת לשודדים את כספו בסך 1,800 שקל, שהוסתרו בחזייתה. עוד הם גנבו מהם 2,500 שקל במטבעות שהיו בתוך שק שהוסתר בחדר.

כשהשודדים סיימו עם הגבר הם עברו לאישה, וגם לה הצמידו סכין לצוואר ודרשו את כספה. האישה בכתה והתחננה אך הנאשמים, נטען, הצמידו אותה לקיר בחוזקה, הפשיטו אותה תוך שהם נוגעים בחלקי גופה השונים. בעודה עירומה, אחד השודדים חשף את איבר מינו ואמר לה: "אני אז*** אותך". לאחר מכן שדדו ממנה מאה שקלים, שתי טבעות זהב ועגילים. אחרי האישה הנאשמים פנו לגבר השני ותקפו גם אותו, והוא מסר להם את כספו.
שלושת הפלסטינים הגישו תלונה בתחנת המשטרה באום אל פחם ומסרו עדות. לאחר מכן הם עמדו בתחנת אוטובוס בעיר, ותוך כדי המתנתם הגיעו שלושה מהחשודים ואיימו עליהם שיבטלו את התלונה תוך שעה, אחרת יהרגו אותם.
בתחנת המשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד בפיקודו של רפ"ק דודו אטיאס שבתום חקירה עצר את הארבעה כשעליהם הכספים שעל פי החשד נשדדו מהקורבנות.
רפ"ק אטיאס מסר: "במהלך תקופת החקירה הוארך מעצרם מעת לעת, וכיום מוגש נגדם כתב אישום בעבירות שוד מזוין, שוד בחבורה ותקיפה מינית. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועים מסוג זה ותנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת למצות את הדין עם העבריינים ולהביאם לדין במהירות האפשרית".
בכתב האישום פרקליטות מחוז חיפה הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד ארבעת החשודים, וחילוט הרכב ששימש אותם בשוד.