שירותי כבאות והצלה עדכנו כי החיפושים אחר הנערות שנסחפו בנהר הירדן נמשכים כבר כשעתיים, ובשלב זה נערכים צוללנים לכניסה למים לטובת סריקות תת-מימיות. כמו כן, צוין כי 13 צוותי כיבוי והצלה לישראל פועלים במקום. מפקד תחנת גליל גולן, טפסר משנה נתן בנשימול אמר: "לאחר סריקות על גבי סירה ובגדות, בשלב זה ייכנסו צוללי יחידת להבה לתוך המים בשילוב אמצעים טכנולוגיים על מנת לאתר כמה שיותר מהר את הנעדרות".