טכנאי מזגנים בן 39 התחשמל למוות ונלכד בתקרה באולם האירועים "קדמא" שבמושב נווה אילן באזור ירושלים. צוות מד"א קבע את מותו במקום לאחר ביצוע פעולות החייאה ממושכות. המשטרה פתחה בחקירה. הטכנאי אותר במקום בזמן חתונה שהתרחשה באולם.
1 צפייה בגלריה
אולם האירועים קדמא בנווה אילן
אולם האירועים קדמא בנווה אילן
אולם האירועים בנווה אילן
(צילום: לירן תמרי)
ממד"א נמסר כי הדיווח במוקד 101 במרחב ירושלים התקבל בשעה 23:54, "על גבר שהתחשמל במהלך עבודת תיקון, על תקרה, סמוך לאולם ארועים ליד נווה אילן". חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו.
פרמדיק מד"א איתי גיז סיפר: "ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני התחשמלות. הוא הורד מתקרת החדר שבו עבד כשהוא מחוסר הכרה, לאחר שהתחשמל כשעבד בגובה התקרה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכת ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות של העובד, ומסרה כי "מחקירה ראשונית שערכו שוטרי מחוז ירושלים שהוזעקו למקום עלה כי אמש בשעות הערב הוזמן העובד, טכנאי מזגנים, אל אולם האירועים בשל תקלה. לקראת חצות, התעורר חשדם של עובדי המקום לאחר שלא הבחינו בעזיבתו על אף שציוד העבודה נותר שם והחלו סריקות אחריו, עד שאותר שרוע על הרצפה לאחר שעל פי החשד התחשמל. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו". עוד נמסר כי "דיווח על המקרה הועבר לגורמי חקירה במשרד העבודה וחקירת נסיבות המקרה נמשכת".