2 צפייה בגלריה
ירין חברה בבית המשפט
ירין חברה בבית המשפט
הפרקליטות: "המעשים מעידים על מסוכנות מינית גבוהה" ירין חברה בבית המשפט
(צילום: שאול גולן)
מדריך במועדונית לחירשים ולקויי שמיעה מואשם בתקיפה מינית של חניכיו שגיל כמה מהם מחצית מגילו. כך מתואר בכתב אישום שהוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד ירין חברה, תושב רחובות בן 28, שסובל גם כן מלקות שמיעה.
לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בלוד, חברה ביצע את עבירות המין בארבעה חניכים שלו - שלושה בנים שהיו בעת העבירות בני 14-12 ונערה בת 17. בנוסף נכתב באישום כי חברה ביצע את המיוחס לו במשך שבע שנים, בין 2022-2015, במהלכן פגע בחניכיו לקויי השמיעה, הצעירים ממנו.
הנער הראשון שהתלונן נגד חברה טען כי הנאשם ביצע בו עבירות מין כמה פעמים במשך שנה וחצי, מאז שהיה בן 12. אז נמסר מהמשטרה כי "מדובר בחקירה מורכבת ורגישה המנוהלת בליווי צמוד של מתורגמן לשפת הסימנים, לשם גביית עדות מהילדים והוריהם".
2 צפייה בגלריה
ירין חברה
ירין חברה
הנאשם ירין חברה
(מתוך פייסבוק )

בבקשת המעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו כתבה עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד מפרקליטות מחוז מרכז כי "טיב המעשים המיוחסים לנאשם חמורים במיוחד ומעידים על מסוכנות מינית גבוהה, כאשר הוא פוגע בקטינים משני המינים, לעיתים בביתם, לעיתים במקומות ציבוריים והכול תוך ניצול גילו ומעמדו כלפיהם".
סנגורו של חברה, עו"ד שלומי ביזק, אמר כי "מדובר על תלונות שהוגשו בשיהוי רב ורובן ללא בסיס של ממש. מרשי אף הוא חירש, וחקירתו התנהלה בשפת הסימנים ומלאה באי דיוקים. לאחר קבלת חומרי החקירה אלמד את התיק, ואבחן כל מילה ומילה שתורגמה. אני סבור ובטוח שחלק נרחב מכתב האישום יימחק".