3 צפייה בגלריה
עומר ארביב
עומר ארביב
עמית ארביב שנדרס בתחנת הדלק
(צילום: באדיבות המשפחה)
עמית ארביב, בן 47 ואב לשלושה מכפר סירקין שליד פתח תקווה, הוא עורך הדין שנהרג מפגיעת רכב שנכנס במהירות מופרזת לתחנת דלק בכביש 77 סמוך למחלף המוביל בגליל התחתון ביום חמישי. הוא הובא למנוחות אתמול (שבת) בבית העלמין במושב.
התאונה התרחשה ביום חמישי בצהריים. רכב שנכנס במהירות גבוהה לשטח תחנת הדלק דרס את ארביב ושלושה אזרחים נוספים שנפצעו קל. גם נהג הרכב הפוגע נפצע קשה. הוא התנגש במדרכה ובשני כלי רכב חונים, ובסופו של דבר נבלם בגדר הבטיחות. כעבור שעות נקבע מותו של ארביב בבית החולים רמב"ם בחיפה.

3 צפייה בגלריה
הזירה בתחנת הדלק פז בכביש 77
הזירה בתחנת הדלק פז בכביש 77
הרכב הפוגע ומעקה הבטיחות
(צילום: כבאות והצלה מחוז צפון)
צפריר יגור, חברו הקרוב של עמית סיפר: "עמית ויטורוי ארביב היה עורך דין שהתעסק בנדל"ן. הוא נסע מטעם העבודה לפגישה בכיוון טבריה. עד עכשיו אנחנו לא יודעים אם הוא הגיע אליה, והאם זה קרה בדרך חזרה או בדרך לשם".
יגור אמר כי לחברים והמשפחה ידוע רק מעט על נסיבות הדריסה. "הוא עצר בתחנת דלק, אולי לקנות משהו בקיוסק. בא בחור, שאיבד שליטה וקטף לנו אותו. הבנתי מהבוחן שנהג הרכב נכנס לתחנת דלק במהירות ואיבד שליטה. עמית פונה במסוק והרופאים ניסו להילחם על חייו, אבל זה היה קשה מידי. הם לא הצליחו. האישה והילדים גמורים. הוא השאיר חור שאנחנו לא יודעים איך אפשר למלא אותו. היו לנו המון תכניות ביחד. זה קשה".
3 צפייה בגלריה
הזירה בתחנת הדלק פז בכביש 77
הזירה בתחנת הדלק פז בכביש 77
זירת התאונה: "הרופאים ניסו להילחם על חייו אבל זה היה קשה מידי"
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
עוד אמר החבר: "הוא אבא לשלושה ילדים - ילדה בת 14, ילד בן עשר וילד בן חמש. אדם יקר, איש אהוב. שומר מצוות. בעל תואר ראשון ושני, חובב אופנועי שטח. בשבילי הוא היה כמו אח, יותר מאח. הוא היה האדם שהיה הכי קרוב אליי" הוסיף.
חברה של המשפחה העלתה פוסט בפייסבוק של ארביב: "אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים, ובדרך חטאים לא עמד, ובמושב לצים לא ישב. עמית היקר. משהו ממך לנצח יישאר פה איתנו. בתוכנו. הצחוק, השמחה ובעיקר הסתלבטיה שלך, ועם זאת דברי החוכמה שדאגת לשתף אותנו. אתמול כשקראתי תהילים בבית החולים, איכשהו שוב חזר לפרק הראשון, וזה הזכיר לי איך אמרת לי את הפסוק הזה ומיד שיתפת בסיפור של קודש. בטח אתה כבר צוחק שם למעלה ומתפלל עלינו. איך על גג העולם הכל נראה פשוט. מבטיחים לשמור על המשפחה היפה שהשארת לנו. אוהבים אותך וכבר מתגעגעים".