גננת בת 39 נחקרה בחשד שתקפה ילד בן 4 בגן ילדים עירוני ברעננה. על פי החשד, היא שטפה בכוח את פיו של הילד עם סבון - ובחקירתה היא טענה כי הילד "ניבל את פיו ללא הפסקה" גם אחרי שהזהירה אותו כי תעשה זאת. היא הורחקה מהגן למשך שלושה חודשים, אך הותר לה להמשיך לעבוד בגנים אחרים.
על פי החשד, האירוע התרחש בחודש מאי האחרון. הילד חזר לביתו בתום יום הלימודים בגן וסיפר לאמו כי הגננת שטפה בכוח את פיו עם מים וסבון. האם הגישה תלונה במשטרה, אולם רק אחרי חודש הילד נחקר על ידי חוקרת שקבעה בהמשך כי גרסת הילד אמינה.
גם במשרד החינוך התקבל המידע על האירוע החריג והגננת זומנה לשימוע - שאחריו הוחלט שלא להשעותה מעבודתה בגן, והיא אף שולבה כגננת מחליפה בשלושה גנים אחרים.
בעקבות ממצאי חקירת הילד, אתמול (חמישי) זומנה הגננת לחקירה במשטרה שבה טענה כי הילד "לא הפסיק לנבל את פיו". לפי גרסתה, היא הזהירה אותו שתשטוף לו הפה עם סבון - וכאשר הוא המשיך לנבל את פיו, היא אכן שטפה את פיו.
במשטרה הגישו בקשה לבית משפט השלום בפתח תקווה לשחרר את הגננת בתנאים מגבילים של איסור עבודה עם ילדים, הרחקה מהגן שבו התרחש האירוע ואיסור על יצירת קשר עם הורי וצוות הגן. בדיון התנגד סנגורה לתנאי של איסור העבודה עם ילדים וטען כי מאז האירוע היא עובדת בגנים אחרים: "לא ברור מדוע כעת רוצה המשטרה לפגוע בחופש העיסוק שלה", אמר.
בהחלטה קבע בית המשפט כי הוא מקבל את בקשת הסנגור "מבלי להקל ראש בביצוע העבירה, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי עבירה זו הייתה ידועה לרשויות המוסמכות והצעד שננקט היה העברתה לעבודה בגנים אחרים". בית משפט הוציא צו הרחקה לגננת מהגן שבו התרחש האירוע למשך שלושה חודשים ואסר עליה ליצור קשר עם הורי וצוות הגן למשך שלושה חודשים. צו איסור פרסום הוטל על זהותה של הגננת.