פועל בניין כבן 30, עובד זר מאריתריאה, נהרג בצהריים (רביעי) בקריסת פיגומים באתר בנייה ברחוב מיכשוילי באשדוד. המשטרה פתחה בחקירה.

הדיווח על קריסת הפיגומים התקבל בשעה 11:44 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. צוותים של הארגון הגיעו למקום ביחד עם כוחות משטרה מתחנת אשדוד, חוקרי הזיהוי הפלילי וכוחות כיבוי והצלה. אחרי שאבטחו את כוחות הכיבוי שחילצו אותו, חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הפועל במקום.
פראמדיקית מד"א אליסה קראנט וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אוראל אסולין ויצחק פפיאשוילי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס רב. הפועלים סיפרו לנו שהפיגומים קרסו ואחד הפועלים נלכד. מיד התחלנו בפעולות חילוץ, הוצאנו את הפועל שנלכד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
פועל נלכד מתחת לפיגומים שקרסו באשדוד
פועל נלכד מתחת לפיגומים שקרסו באשדוד
הפיגומים שקרסו באשדוד
עו"ד ישראל אסל, היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר: "הכתובת היתה על הקיר. זהו מחדל של יחידת פל"ס בלהב 433, יחידה מיוחדת שהוקמה לצורך חקירת תאונות עבודה. במרץ השנה אירע אסון דומה, קריסת פיגומים באתר בנייה ברמת גן. על החקירה הופקדה יחידת פל"ס כחוקרת בלעדית של התאונה, ובמשך חצי שנה מאז האירוע ברמת גן לא חלה שום התקדמות בחקירה, לא הופקו לקחים, לא הוצא דוח ראשוני ולא הוגשו כתבי אישום. משום מה פל"ס אינה מצליחה לקדם חקירות שלקחה על עצמה ולהפיק לקחים".
הילה ציאון השתתפה בהכנת הכתבה