הפרקליטות הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שמואל יגודייב (37), תושב חדרה, בגין ירי לעבר ארבעה מבלים במועדון ביליארד שבבעלות אימו בעיר. לא היו נפגעים מהירי. כתב אישום הוגש גם נגד חברו, קרלוס ארנסטו פליסייר מזרחי (20), גם הוא תושב חדרה, בגין סיוע לעבירה. האירוע תועד במצלמות אבטחה מחוץ למועדון.
המקרה התרחש ב-5 ביוני בשעה 03:00 בלילה, בעת שארבעת המבלים ישבו על כיסאות בבר בבית העסק. אז התגלע ויכוח בין המבלים לבין יגודייב וחברו, נער בן 17, בנוכחות מזרחי. לפי האישום, בזמן הוויכוח ניתקו הנאשמים את מכשיר ה-DVR, שהיה מחובר למצלמות האבטחה המתעדות את העסק, "בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לעיוות דין".
בעקבות הויכוח, טוענת הפרקליטות, שלף יגודייב אקדח חצי אוטומטי מסוג "גלוק" שהיה ברשותו ללא רישיון, וירה קליע אחד לעבר הרצפה בתוך העסק, כדי להפחיד את הארבעה. לאחר הירי, יצאו ארבעת המבלים ממועדון הביליארד והחלו ללכת לכיוון מכוניתם. בשלב זה, נטל מזרחי את מכשיר ה-DVR והכניס אותו לתוך תא המטען במכוניתו של יגודייב.
1 צפייה בגלריה
בנה של בעלת מועדון ביליארד בחדרה ירה לעבר ארבעה מבלים
בנה של בעלת מועדון ביליארד בחדרה ירה לעבר ארבעה מבלים
לא היו נפגעים מהירי. תיעוד מהאירוע מחוץ למועדון הביליארד
בעוד ארבעת המבלים הולכים לכיוון רכבם, יצא יגודייב החוצה וירה לעברם לפחות שלושה קליעים, ממרחק של כ-20-15 מטר, במטרה לפגוע בהם. באותו זמן ישב מזרחי במושב הנהג ברכב בסמוך למקום. הנאשמים ניתקו את המצלמות בתוך המועדון, אך התקרית שאירעה בחוץ תועדה במצלמות האבטחה.
הנאשמים נמלטו בנסיעה, ואולם שוטרים שהוזעקו למקום בעקבות הירי הבחינו ברכב הנמלט והחלו במרדף אחריו. "בחלוף זמן קצר הרכב נעצר, נאשם 1 יצא ממנו והחל לברוח מהשוטרים. השוטרים החלו במרדף רגלי במהלכו בוצע על ידם ירי באוויר. בהמשך, נעצר הנאשם על ידי השוטרים. ברשותו התגלה האקדח ומחסנית שהחביא תוך מכנסיו", נכתב באישום.
התביעה מייחסת ליגודייב עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק (החזקה, נשיאה והובלה), ירי מנשק חם, שיבוש מהלכי משפט והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. מזרחי נאשם בסיוע לעבירות בנשק (החזקה, נשיאה והובלה), בשיבוש מהלכי משפט ובהפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. מלבד האישום הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.