שר הביטחון ישראל כ"ץ נשא דברים בכנס "המערכה הכלכלית" של המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון, והתייחס למלחמה באיראן. הוא אמר כי במקום להשקיע את משאבי המדינה בשיפור חייהם של אזרחי איראן, המשטר האיראני בחר להשקיע בטרור. כל דולר שיגיע לאיראן הוא דולר שעלול למצוא את דרכו לחיזבאללה, לחמאס, לחות'ים וליתר שלוחי הטרור". לכן, לדבריו, "אסור לנו להסתפק במה שהשגנו עד כה".




