חנות תכשיטים נשדדה אמש (שלישי) בכפר מנדא על ידי רעולי פנים, חלקם חמושים, ששברו את כניסת החנות באמצעות שופל - ושדדו ממנה כמות גדולה של תכשיטים תוך שהם יורים.

כוחות גדולים של משטרה שהוזעקו למקום, אחרי שהחשודים נמלטו, פתחו בסריקות אחר החשודים - שאותרו באזור זרזיר. השוטרים החלו במרדף אחר החשודים, שירו לעבר כוחות המשטרה. לאחר שרכב החשודים נעצר - נתפסה בו כמות גדולה של זהב ותכשיטים. בסך הכול נעצרו שישה חשודים - ארבעה ליד זרזיר ושניים נוספים ליד צומת עמיעד.
בתוך כך, הבוקר חשפה המשטרה מטען חבלה בחצר בית ספר בשכונת ג'ואריש ברמלה, במסגרת מבצע אכיפה לסיכול הפשיעה בחברה הערבית. לדברי אם של תלמיד בבית הספר, "לא מספיק שבכל לילה יש יריות - עכשיו זה מגיע לבית הספר? אני לא אשלח לשם את הילד עד שנרגיש ביטחון. שכונת ג'ואריש הפכה לזירת מלחמה". הורה אחר תקף: "אי-אפשר לעבור על זה בשתיקה. זה יכול היה להיגמר במוות של תלמיד. זה מפחיד מאוד".
לפי המשטרה, "שוטרי תחנת רמלה ביצעו חיפוש ממוקד בחצר בית ספר בשכונת ג'ואריש בעיר, שבמסגרתו חשפו מטען חבלה במקום. חבלני המשטרה בוחנים את פריט האמל"ח על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, ובסיום יועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל".
שלשום נרצח ביריות ביפו כרים נאטור (19), תושב העיר, ובמקביל נפצעו חמישה - אחד בינוני וארבעה עוברי אורח קל - בפיצוץ רכב במסגרת ניסיון חיסול במרכז קניות בכרמיאל. לאחר הרצח ביפו, מסרה המשטרה כי פתחה בחקירה וב"סריקות נרחבות" על מנת לאתר מעורבים בירי, שאירע ברחוב יפת. "הרקע לאירוע הינו פלילי", הדגישה. מדובר היה ברצח שני בתוך שעות בחברה הערבית, כשבבוקר שני נורה למוות כרם פחמאוי, צעיר בן 27, בתוך רכב ביישוב יפיע שליד נצרת. על פי החשד הרקע לרצח הזה היה הסכסוך בין שני ארגוני הפשע בכרי וחרירי.