4 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
תיעוד זירת התאונה, אתמול
המשטרה עצרה שני תושבי חורה בשנות ה-20 לחייהם בחשד שגנבו סחורה אתמול (רביעי) מאחת מארבע המשאיות שהיו מעורבות בתאונה הקטלנית בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת, שבה נהרג אחד הנהגים, בשנות ה-40 לחייו.
לידי חוקרי המשטרה הגיע תיעוד של מספר חשודים שלכאורה ניצלו את המצב שנוצר כתוצאה מהתאונה ובזזו את סחורת המשאית. שני החשודים נעצרו הלילה בבתיהם ביישוב הבדואי בנגב ועצרו אותם לחקירה שמתקיימת בשעות אלו, ובסיומה יוחלט האם להביאם לדיון בבית המשפט.
4 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה הקטלנית. "זה לא עם ישראל שאני מכיר"
מהמשטרה נמסר כי מפקד מרחב לכיש ניצב-משנה רועי ולדמן הנחה לבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות, לרבות שילוב מערכי המודיעין בכל אזור הדרום, במטרה להגיע לזהות המעורבים ולשים עליהם את היד בהקדם האפשרי, על מנת לחקור אותם בגין עבירות גניבה.

4 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
הביזה אחרי התאונה
הדיווח על התאונה התקבל אתמול בשעה 04:51 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. צוותים של הארגון קבעו את מותו של הנהג במקום. נהג נוסף נפצע באורח קל. בעקבות התאונה הכביש נחסם למשך כחמש שעות. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, כשנבדקת האפשרות כי הגשם שירד במקום בשעות הלילה היה אחד הגורמים לה.
עמרם, נהג המשאית שנבזזה אחרי התאונה, סיפר אתמול ל-ynet בזמן שקיבל טיפול רפואי בשל פציעתו על התחושות בעקבות התיעוד שבו נראים אנשים גונבים סחורה ממשיאתו. "אני לא מאמין שלקחו לי סחורה - זה לא עם ישראל שאני מכיר". הוא ציין כי יש לו פציעות קלות, "אני מרגיש יותר טוב, אבל באיזו זכות לקחו לי את הסחורה? הם צריכים להתבייש. לא הייתי שם כשזה קרה ואני לא יודע איזה נזק נגרם לי. ככה לא מתנהגים - אני מקווה שהמשטרה תתפוס אותם".