זה קרה היום (שני) בצהריים. לאחר שליווה את בנו ללשכת הגיוס, הגיעו גיא עברון ואשתו טל, שניהם בני 50, עם בתם הצעירה נגה (14) לירושלים, כדי למחות עם רבבות אחרים נגד המהפכה המשפטית.
2 צפייה בגלריה
המפגין גיא עברון שהותקף בהפגנה
המפגין גיא עברון שהותקף בהפגנה
גיא עברון שותת דם, אחרי שהותקף בתום ההפגנה
בתום ההפגנה הם עשו את דרכם בחזרה לתחנת הרכבת יצחק נבון. לדבריהם בעת שצעדו ברחוב יפו החל אזרח להקניט אותם. לאחר מכן, אמרו, חברו של אותו אדם היכה את האב גיא בפניו, פתח לו את השפה ושבר את שיניו. גיא הגיע לבית החולים שערי צדק, שם נתפרה שפתו התחתונה.
"התכוונו לשתות קפה בדרך לרכבת. בשלב מסוים, כשהלכנו ברחוב יפו, עבר לידנו מישהו שהתחיל להקניט אותנו", סיפר גיא ל-ynet. "אשתי ענתה לו 'אני גייסתי בן היום לצה"ל, מה איתך?' ואז הוא התחיל לקלל. אמרתי לו 'גם אני גייסתי בן היום', ואז הוא אמר לי 'שימות'".
2 צפייה בגלריה
גיא עברון בהפגנה לפני שהותקף
גיא עברון בהפגנה לפני שהותקף
גיא עברון בהפגנה, לפני שהותקף
"עשיתי לו אצבע משולשת ואז הוא התחיל לאיים עליי ואמר שירביץ לי. פתאום משום מקום הגיע חבר שלו, והוא דפק לי בומבה בראש, אני לא יודע עם מה", הוא שחזר. "הוא שבר לי את כל השיניים".
גיא הצליח לצלם את האזרח שהתווכח איתו, אבל לא את זה שתקף אותו: "תפרו לי את השפה בבית החולים שערי צדק, אבל כל השיניים שלי שבורות. אני אמשיך ללכת להפגנות. אני לא מפחד. אף פעם לא חוויתי משהו כזה. תמיד ספגנו קללות אבל לא אלימות כזאת".