ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק התנצל היום (ה') אחרי שצילם סרטון במכוניתו, כשהוא עובר על החוק ולא חוגר חגורת בטיחות. דוברו אמר כי מדובר בטעות בשיקול הדעת, וכי סונאק מודע לטעות שעשה ומתנצל על כך. "ראש הממשלה מאמין שכולם צריכים לחגור חגורת בטיחות", הדגיש הדובר.
בסרטון שעלה לרשתות החברתיות נראה סונאק יושב במושב האחורי של רכב ראש הממשלה. הוא דיבר למצלמה ללא חגורת בטיחות – עבירה שהעונש עליה בבריטניה הוא קנס של עד 500 פאונד. בזמן הסרטון ניתן לראות לכמה רגעים שוטרים רכובים על אופנועים חולפים על פני הרכב.
בסרטון שצילם במהלך ביקור בצפון אנגליה התייחס סונאק למצב הכלכלי, והודיע על השקעות ממשלתיות בכמה אזורים בבריטניה – במטרה ליצור מקומות עבודה ולהביא לצמיחה כלכלית.
סונאק הוא איש עשיר מאוד, ומתנגדיו טוענים כי הוא מנותק מהעם. במהלך הביקור בצפון אנגליה סונאק ספג ביקורת על כך שבחר להגיע לאזור במטוס של חיל האוויר המלכותי, על חשבון משלמי המסים, ולא במכונית או ברכבת. ראש הממשלה טס היום מלונדון לבלקפול, ולאחר מכן השתמש שוב במטוס כשטס מבלקפול לדרלינגטון - טיסה של 28 דקות בלבד. "נראה שראש הממשלה כל כך התרגל לטוס במטוסים פרטיים שהוא שכח לחגור חגורת בטיחות במכונית", אמרו עליו באופוזיציה.