היירוטים של הטילים האיראניים ששוגרו לעבר ישראל נראו הלילה (יום א') היטב בכמה אזורים בארץ, בין היתר בירושלים - שם תועדו יירוטים ושובלי טילים מעל הר הבית. צפו בסרטון.

הלילה, החל מהשעה 1:42 הופעלו אזעקות במקומות רבים ברחבי הארץ - בעיקר באזור באר שבע ודימונה. בשעה 1:45 הופעלה האזעקה גם בירושלים וביישובים סמוכים. היירוטים ושובלי הטילים נראו היטב גם באזור הר הבית.
איראן שיגרה מטח כבד שכלל עשרות טילים בליסטיים ומאות כטב"מים וטילי שיוט לעבר ישראל. אזעקות נשמעו כתוצאה מכך בשורת יישובים ברחבי הארץ, מבאר שבע ודימונה, דרך ירושלים ויהודה ושומרון ועד רמת הגולן. המוקד העיקרי, ככל הנראה, היה אזור דימונה ובאר שבע.
1 צפייה בגלריה
יירוטים בשמי הר הבית שבמזרח ירושלים
יירוטים בשמי הר הבית שבמזרח ירושלים
יירוטים בשמי הר הבית שבמזרח ירושלים
ילדה בת 10 נפצעה באורח קשה מרסיסי יירוט שפגעו בראשה בפזורה הבדואית באזור ערד, והיא מורדמת ומונשמת. מלבד המקרה הזה, לא ידוע על פצועים או נפילות נוספים. צוותי מד"א טיפלו בכ-20 בני אדם שלקו בחרדה או נחבלו באורח קל בדרך למרחב המוגן.
עשרות, אם לא מאות, כטב"מים וטילי שיוט יורטו ברחבי המזרח התיכון - בין השאר על-ידי ארה"ב, בריטניה וירדן. בסוריה דיווחו על הדי פיצוצים כתוצאה מכך. בין השאר, גם ירדן השתתפה ביירוטים - על אף שאיראן איימה כי אם תעשה זאת, היא תפגע בה.