תיעוד 
המרדף אחר החשוד ברצח מסארוה
(צילום: דוברות המשטרה)

נער בן 17 נפצע שלשום (רביעי) באורח קל עד בינוני מירי בגליל, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה, שהגיעה לביתו של הנער, גילתה כי מקור פציעתו של הוא פליטת כדור בתוך חדרו. השוטרים חיפשו בחדר - ואיתרו נשק מסוג M-16 וסמים בכמות גדולה.
הנער, שאושפז, הוגדר עצור על ידי המשטרה. יחד איתו נעצרו גם שני הוריו - ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בנצרת. רב-פקד חאלד שנאן שהגיע לזירת הירי אמר כי "המשטרה פועלת למיגור האלימות בחברה הערבית ולהעלאת המודעות אצל ההורים לגבי החומרה של העיסוק עם אמצעי לחימה וסמים. זה הורס לאנשים את החיים". לדבריו, "נשתדל להיאבק תמיד בתופעה כדי שאזרחים לא ייפגעו".
3 צפייה בגלריה
הנשק והסמים שנתפסו בביתו של הנער שנפגע מהירי
הנשק והסמים שנתפסו בביתו של הנער שנפגע מהירי
הנשק, התחמושת והסמים שאותרו בבית הנער שנפגע מפליטת כדור בגליל
3 צפייה בגלריה
רפ"ק חאלד שנאן, דוברות מחוז צפון
רפ"ק חאלד שנאן, דוברות מחוז צפון
רפ"ק חאלד שנאן
(צילום: דוברות מחוז צפון)
במקביל, במחוז חוף של המשטרה פוענח רצח חסן מסארוה (חסונה), תושב כפר קרע בשנות ה-20 לחייו, שנדרס למוות לפני כשבועיים, והבוקר הוגש נגד הנהג הפוגע כתב אישום בגין רצח בדריסה במזיד.
לפי האישום, נהג הרכב פגע במכוון במסארוה בשל סכסוך בין השניים. מעצרו הוארך מעת לעת, והיום כאמור הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירת המתה בקלות דעת, הפקרה ועבירות נוספות, לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
3 צפייה בגלריה
חסן מסארוה
חסן מסארוה
חסן מסארוה, שנרצח בכפר קרע
מפקד מרחב מנשה, ניצב-משנה שלומי בן שושן, אמר כי "פענוח מקרה רצח זה הוא השלישי מתוך שלושה מקרים שהתרחשו בגזרת המרחב מתחילת השנה". לדבריו, "מדובר ב-100 אחוז הצלחה. נמשיך לחקור את כלל המקרים ונשקיע משאבים ואמצעים רבים במטרה לחשוף את האמת ולהביא חשודים לדין".
על פי נתוני המחוז הצפוני של המשטרה, כ-373 אצמעי לחימה נתפסו בשטח המחוז מתחילת השנה. בין השאר נתפסו 156 אקדחים, 107 רובים, 83 רימונים, 27 מטעני חבלה, עשרות מחסניות ותחמושת רבה. "המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדר העדיפויות", אמרו גורמים במחוז הצפוני.