מטפלת בת 49, תושבת שכונת הר חומה בירושלים, נעצרה בחשד להתעללות בשני פעוטות. החקירה נפתחה בעקבות מכשירי הקלטה שהורים שמו בתיקי ילדיהם. לפי החשד, היא נהגה לצעוק ולקלל את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהיו באחריותה. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרה עד יום שני הקרוב, החקירה נמשכת.