2 צפייה בגלריה
יוסי שוורץ
יוסי שוורץ
יוסי שוורץ
(צילום: הרצל יוסף)
הותר לפרסום כי יוסי שוורץ, הבעלים של מועדון הפורום בבאר שבע, נעצר שלשום בנתב"ג בחשד לביצוע עבירות מין במועדון עצמו ומחוצה לו. זאת אחר שאישה שבילתה במועדון הגישה נגדו תלונה בגין אונס. אתמול האריך בית המשפט בבאר שבע את מעצרו עד ל-6 ביוני.
ynet פנה אתמול לבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להיתר פרסום החשדות נגד שוורץ, שעל חקירתו הוטל צו איסור פרסום - ובמשטרה התנגדו לכך. היום מסרה המשטרה - ללא ציון שמו של שוורץ - כי "תושב עומר בן 60 חשוד בביצוע עבירות מין במועדון בעיר באר שבע ומחוצה לו. ככל שיש נפגעות אשר מזהות עצמן מול המיוחס וטרם הגיעו לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהן, נבקש מהן לעשות כך בהקדם". מאוחר יותר הודיעה המשטרה על הסרת צו איסור הפרסום.
2 צפייה בגלריה
מועדון הפורום
מועדון הפורום
מועדון הפורום
(צילום: מאיר אזולאי)
גם תוכנית הצינור הצטרפה לבקשה להיתר פרסום החשדות, בעקבות שורת תחקירים על התנהלותו של שוורץ - אך יצוין כי העבירה הנוכחית שבה הוא נחשד בוצעה לכאורה לאחר פרסום הכתבות. נגד שוורץ עומדות כמה תלונות של נשים שהופיעו בתכנית התחקירים, אך עד היום במשטרה לא התייחסו לנושא. החקירה שנפתחה ב-27 במאי היא כאמור בעניינה של מתלוננת אחת שטוענת כי שוורץ אנס אותה במועדון. בחקירתו במשטרה הכחיש שוורץ את טענתה. לא ברור מה מצב התלונות הנוספות. כל התלונות נחקרות ביחידת ההונאה במחוז דרום של המשטרה.
עורכי דינו של שוורץ, אבי חימי ונועם אליגון, מסרו כי "משפטים לא מנהלים בתקשורת. המשטרה תחקור, זה תפקידה. ואנחנו, מצידנו, נפעל להוכיח את חפותו המלאה של מרשינו".