אישה בשנות ה-40 לחייה נהרגה הבוקר (חמישי) מפגיעת רכבת בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב, אחרי שככל הנראה נפלה אל הפסים בעקבות אירוע רפואי. מותה של האישה נקבע במקום על ידי צוות מד"א ושוטרים פתחו בבדיקת הנסיבות.
1 צפייה בגלריה
אדם נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת ת"א סבידור מרכז ונפגע מרכבת חולפת
אדם נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות בתחנת ת"א סבידור מרכז ונפגע מרכבת חולפת
תחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז, הבוקר
(צילום: בר זגה)
מעדויות של שוהים בתחנה עלה כי האישה פרכסה על הרציף, ונפלה אל הפסים. יגל בר קמא, חובש איחוד הצלה, סיפר: "לדברי עוברי אורח, היא מעדה ונפלה לפסים ככל הנראה בעקבות אירוע רפואי. צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר עוברי אורח שנתקלו באירוע ולקו בחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע".
פרמדיקית מד"א עדן סיונוב, שהגיעה לזירת האירוע, אמרה כי "הובילו אותנו לרציף שבו אותרה האישה שנפגעה מרכבת. ירדנו אל הפסים וביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעות קשות מאוד וללא סימני חיים. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
רכבת ישראל מסרה כי ייתכנו עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור תחנת תל אביב סבידור מרכז בעקבות האירוע, שהתרחש סמוך לשעה 08:57, אז התקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופרמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום דיווחו כי האישה אותרה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
בהודעת המשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על אישה בשנות ה-40 לחייה שנפלה לפסי רכבת ככל הנראה כתוצאה מאירוע רפואי. שוטרים במקום והנסיבות נבדקות".