1 צפייה בגלריה
החשודים בהטסת הרחפן
החשודים בהטסת הרחפן
החשודים בהטסת הרחפן. "חדירה בוטה לפרטיות"
תלונה הוגשה במשטרה מטעמו של ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, נגד שני תושבי העיר בחשד שהטיסו רחפן בצמוד לביתו וצילמו את הבית תוך הפרת פרטיותו. החשודים נחקרו אך לא נעצרו.
התלונה הוגשה בדצמבר האחרון לאחר שאחד השכנים של ראש העיר ראה את שני החשודים בקרבת הבית, מטיסים רחפן. בהמשך התברר שהם צילמו את הבית באמצעות הרחפן. לדברי שכנים הרחפן טס בגובה חלונות הבית צמוד הקרקע של ראש העיר.
שני החשודים נחקרו באזהרה בחשד להסגת גבול, חדירה לפרטיות והטרדה, אך לא נעצרו. המשטרה תפסה את התיעוד שהיה ברחפן מאותו יום, וכעת מנסה לברר מה מטרת הצילום. החקירה בנושא נמשכת במרחב גליל.
משפחתו של קונינסקי מסרה כי "זאת חדירה בוטה לביתנו ולפרטיותנו. בית אמור להיות המקום הכי בטוח ופרטי שיש לאדם, ולחשוב שצילמו אותנו ללא ידיעה וללא רשות מעלה בנו תחושות קשות".
עו״ד בן מעוזעו"ד בן מעוזצילום: שי אוחיון
עו"ד בן מעוז המייצג את קונינסקי טען כי מפעילי הרחפן מועסקים בחברה של פעיל פוליטי בולט המסוכסך עם ראש העיר. עוד טען כי אחד החשודים ניסה בעבר להתקבל לעבודה בעיריית כרמיאל. הוא הוסיף כי החשודים "פעלו בצורה בוטה ובניגוד לחוק לאיסוף מודיעין נגד ראש העיר תוך פגיעה חמורה בפרטיותו".