למשרדי להב 433 בקריית שדה התעופה, שם נפתח אמש (שבת) מוקד סיוע למשפחות נעדרים של פיקוד העורף והמשטרה, הגיעו עשרות קרובי משפחה שלא הצליחו ליצור קשר עם יקיריהם. מתוחים ושקטים, חלקם ממלמלים אמירות אופטימיות על תקווה וחלקם מיואשים, הם הגיעו עם פרטים מזהים של קרוביהם, כולל מברשות שיניים שיכולות לספק דגימת DNA.

רוב הקרובים, ששעות ארוכות לא שמעו מיקיריהם, קשורים למסיבת הטבע ברעים. משה כהן, אביה של דניאלה כהן שנעדרת, סיפר: "משעות הבוקר זה מאוד מאוד קשה, אני פוחד על הבת שלי. אני יודע כבר שהיא לא נמצאת ברשימות ואני מאבד תקווה, ממש מאבד תקווה למה שהיא דיברה עם חברה שלה בתשע ורבע היא אמרה לה 'אני רואה מלא מחבלים והם יורים עלינו ואני מתחבאת'".
לדברי האב, "הייתי בבאר שבע בבית החולים והגעתי לפה. אין מה לעשות יותר, לחכות לנס מאלוהים. היה איתה עוד חבר אחד שאבא שלו חיפש אותו ואותה אבל הוא איבד תקווה. אני לא קיבלתי מידע חדש, רק אמרו לי לא לאבד תקווה".

ניצב-משנה שלי הרוש, מפקדת מוקד 105 של המשטרה, אמרה כי "אנחנו פתחנו מרכז סיוע למשפחות ומוקד 105 זמין לפניות טלפוניות בכדי לספק מידע ראשוני ולקחת מידע מהמשפחות. נורא חשוב לנו לספק כמה שיותר פרטים אישיים על הנעדרים. אפשר להגיע אלינו - אנחנו נמצאים ברחוב הנגב 4 (בקריית שדה התעופה - ר"ר). אנחנו ערוכים לקבל פה את כל המשפחות ולהגיע עם כמה שיותר מידע ופרטים. אם אפשר - עם חפצים אישיים שנוכל לבדוק בבדיקות DNA".
במרכז הדגישו כי חיילים שהיו בחופשה והגיעו אל המסיבה ברעים ייחשבו לאזרחים נעדרים, ומידע לגביהם ייאסף במרכז. חיילים בתפקיד נמצאים באחריות הצבא.