סעיד כבהא, בן 24, נורה למוות אמש (שבת) בכפר קרע שבמשולש בזמן שישב בתוך רכב. צעיר נוסף נפצע באורח קשה מהירי. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר חשודים. נמסר כי "הרקע לאירוע פלילי".
חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את שני הפצועים לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם כאמור נקבע מותו של כבהא. הוא הנרצח ה-101 בחברה הערבית השנה. הפצוע השני פונה במצב קשה ולא יציב.
3 צפייה בגלריה
סעיד כבהא
סעיד כבהא
סעיד כבהא
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהזירה בכפר קרע
תיעוד מהזירה בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
"במקום הייתה המולה רבה, ושני הפצועים שסבלו מפצעי ירי בגופם שכבו כשאחד בהכרה והשני מחוסר הכרה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, מוחמד מחאגנה. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים. הפצוע שהיה בהכרה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל גם מתן תרופות. הפצוע השני היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
ירי זה הגיע לאחר יממה של אלימות בכפר קרע, שם מוקדם יותר אתמול, במהלך ויכוח בין שני נהגים, אחד מהם דרס את השני ופצע אותו באורח בינוני. הדורס נעצר. לפנות בוקר אלמונים ירו לעבר בית בכפר קרע, ולא היו נפגעים באירוע.
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהזירה בכפר קרע
תיעוד מהזירה בכפר קרע
הזירה בכפר קרע
שלשום נפצע באורח קשה תושב לקיה בן 26, בן משפחת אלסאנע, מירי בזמן שנסע בשיירת חתונה בכביש 60, בין אבו כף לעומר. הפצוע הוא חתן שנסע בשיירת החתונה שהייתה בדרכה להביא את הכלה מתל שבע, והוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי החשד, מדובר בניסיון רצח על רקע נקמת דם.
בשבוע האחרון מת מפצעיו עיסא האני אל-טלקאת, בן 16 מהיישוב ערערה בנגב. עיסא נורה לפני כחודש על ידי קצין משטרה סמוך לקלפי ביישוב מגוריו. במשטרה טענו לאחר הירי כי "נהגי כלי רכב שהשתוללו בערערה סיכנו לפי החשד שוטר. תוך ביצוע ירי נפגע נער באורח בינוני עד קשה ונזקק לטיפול רפואי".
פורסם לראשונה: 22:47, 03.12.22