ראש העיר בני ברק חנוך זייברט הכריז ביציאה לשיירת החרדים לעבר כלא 10 במחאה נגד מעצר עריקים: "אנחנו יוצאים כי כל מי שכואב לו יוצא לצעוק את זה. נפסיק עם צעדי המחאה כשיחזירו את המצב שהיה 70 שנה - שמי שלומד מקבל פטור. למה תמיד שואלים אותנו על מי שלא לומד? תנו פטור למי שלומד, אחרי זה נדבר מה עם מי שלא לומד".