2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
ניידת משטרה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
שני אחים בשנות ה-20 לחייהם פרצו לניידת משטרה שהושארה לא נעולה בחניון בית החולים ברזילי באשקלון, והשמידו ראיות מפלילות נגד אביהם, שחשוד במעורבות בקטטה.
האירוע התרחש בשבוע שעבר, אז חוקר זיהוי פלילי הגיע לבית החולים באשקלון כדי לחקור את אביהם של שני הצעירים, תושבי העיר. האב על פי החשד היה מעורב באירוע אלימות ונדקר בצווארו. במשטרה רואים בו כחשוד בקטטה גם כן - מכיוון שמלבדו באירוע נפצעו שני בני אדם נוספים.
2 צפייה בגלריה
בית חולים ברזילי אשקלון
בית חולים ברזילי אשקלון
השוטרים נכנסו לחדר האב, בניו פרצו לניידת שנשארה פתוחה. בית החולים ברזילי
לפני שעלו לחדרו של האב שטופל בבית החולים, אחד השוטרים לא הקפיד לנעול את הניידת, שנשארה בחניון בית החולים ובתוכה ממצאים מפלילים לכאורה נגד האב. בין היתר הייתה בניידת חולצות מגואלות בדם וראיות נוספות מאותה קטטה.
האחים הבחינו בשוטר עולה לחדר שבו מאושפז אביהם והחליטו לעשות את המעשה הנועז למען האב שהסתבך בתקווה לחלץ אותו מהאירוע. הם פרצו כאמור לניידת, גנבו את הראיות והשמידו אותם. כשהשוטר חזר לניידת נדהם לגלות שהממצאים המפלילים נעלמו.
עו"ד נס בן נתןעו''ד נס בן נתן צילום: דנה קופל
האחים עצמם לא היו ממש זהירים בעצמם. הם תועדו במצלמות האבטחה במקום ותוך יממה נעצרו. השניים מיוצגים על ידי עו"ד נס בן-נתן ושוחררו למעצר בית למשך שלושה ימים.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בחקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים לא ניתן לפרט על אודותיה. לצד זה, משטרת ישראל רואה בחומרה אירוע שבו חשודים פועלים לשבש חקירה על דרך העלמת ראיות, במקרה זה הראיות והחשודים במעשה אותרו על ידי המשטרה וחשודים נעצרו. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במטרה למצות את הדין עם המעורבים".