נער כבן 15 נהרג הלילה (בין שישי לשבת) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח ליד כפר סבא. על פי החשד, הטרקטורון התהפך כשעליו רכבו ארבעה נערים, ושלושת האחרים נפצעו באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה. בבוקר נהרג רוכב אופנוע כבן 28 כשהחליק בכביש 85 סמוך לצומת חלפתא שבגליל העליון.
2 צפייה בגלריה
זירת ההתהפכות סמוך לרעננה
זירת ההתהפכות סמוך לרעננה
על פי החשד, 4 נערים רכבו על הטרקטורון. זירת התאונה ליד כפר סבא
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 1:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הטרקטורון שהתהפך בשטח פתוח בשרון. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא - שם נקבע מותו בשעות הבוקר. פרמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א יששכר ויס סיפרו: "הגענו לשטח וראינו טרקטורון, בסמוך שכב נער מחוסר הכרה עם חבלת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לצומת חלפתא
זירת התאונה סמוך לצומת חלפתא
זירת התאונה ליד צומת חלפלא
(צילום: דוברות המשטרה)
בשעה 8:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על האופנוע שהחליק בכביש 85 סמוך לצומת חלפתא. פרמדיק מד"א שלום ציקושוילי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק של כ-30 מטר בנתיב הנגדי שכב גבר מחוסר הכרה, עם חבלות בראש ובגפיים, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".
פקד רוני חינאווי, ראש מדור תאונות דרכים מרחב גליל, סיפר כי "האופנוע אותר במרחק לא רב מהמקום ועל פי חקירה ראשונית עולה כי הרוכב התנתק מהאופנוע תוך כדי שאיבד שליטה. הנסיבות המלאות לתאונה נמצאות עדיין בחקירה ובוחן ממרחב גליל הגיע למקום. בהזדמנות זו אני רוצה להששתף בצער המשפחה על האובדן הכבד".
מתחיל השנה נהרגו בכבישים 254 בני אדם - 16 יותר מביום הזה בשנה שעברה. מדובר ברוכב האופנוע ה-54 שנהרג מתחילת השנה, שמונה יותר מביום הזה בשנה שעברה.