2 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
בן גביר
(צילום: יואב דודקביץ)
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס היום (ה') בריאיון ל-ynet radio לפגישה שקיים עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בביתו בקיסריה. "אני לא אספר על מה שדיברנו", אמר בן גביר. "לא באתי להיות דחליל, לשמש תפאורה. באתי להשפיע, בשביל זה הלכתי לפוליטיקה".
לדבריו, "אין ספק שנתניהו הוא מנהיג המחנה הלאומי. להגיד שהוא מושלם, זה לא. אבל אני מעדיף אותו פי מיליון על בנט ולפיד".
בן גביר אמר ששמר מקום למפלגת נעם ברשימה. "היא יותר ממוזמנת להצטרף, שמרנו להם את המקום ה-11. הבנתי שהם לא רוצים באופן חד משמעי".
מוקדם יותר היום יצא בן גביר להגנת רוצח בני משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, שאותו הוא גם ייצג בימים הראשונים של מעצרו. אחרי שבית המשפט העליון הרשיע את בן אוליאל פעם נוספת בעקבות הודאתו ברצח שלושת בני המשפחה, בהם תינוק, טען בן גביר כי "אין מחלוקת כי הודאתו של אוליאל ניתנה לאחר שנחקר בעינויים ומדובר בחוסר צדק משווע. חוקי מדינת ישראל, מחייבים את פסילת ההודאה, אך לצערי, שופטי בית המשפט העליון, התעלמו מכך או לא נתנו משקל ממשי להתנהלות. בית המשפט העליון קבע שעינו אותו ובמקום להוציאו לחופשי ולקבל החלטה הגיונית, בית המשפט שולח אותו לשלושה מאסרי עולם. יום שחור לדמוקרטיה".
בעליון הסבירו כי בן אוליאל מסר שתי הודאות מפורטות ברצח, בסדר כרונולוגי, כולל פרטים מוכמנים, ואף שחזר את המעשים. הודאותיו נמסרו בין מה שכונה "חקירות הצורך", ולא במהלכן.
2 צפייה בגלריה
"אין פה סידור עבודה". סוכות
"אין פה סידור עבודה". סוכות
"אין פה סידור עבודה". סוכות
צבי סוכות (הציונות הדתית) אמר בריאיון ל-ynet radio כי הוא מרוצה מהאיחוד עם עוצמה יהודית, אפילו שהוא דוחק אותו מהמקום השישי אחורה. "יש לנו מחויבות לגוש והאינטרס של כולנו הוא שננצח. אין פה סידור עבודה, לכן אני לגמרי בעד", אמר סוכות.
סוכות נשאל למה נתניהו לא כבש את רצועת עזה כשהיה ראש ממשלה, והשיב: "המפלגה של סמוטריץ' היא לא המפלגה של נתניהו. אם סמוטריץ' יהיה ראש הממשלה – הוא יכבוש את עזה".
החוק הצרפתי שנתניהו רוצה להעביר, להפסיק את משפטו, אתה בעדו? "עד כמה שאני יודע נתניהו לא רוצה להעביר אותו. אני חושב שזה נכון, הרבה מראשי הממשלה האחרונים נחקרו וזה לא במקרה. ראש הממשלה צריך לקבל חסינות מסוימת, זה פוגע בהתנהלות שלו בסופו של דבר".
ביום ראשון יחלו השידורים המלאים של ynet radio שזמין להאזנה באפליקציה, באתר ובאפליקציות הרכב. ב-ynet radio תוכלו לשמוע תוכניות אקטואליה של מגישים מובילים ורצועות שידור מגוונות של מיטב עיתונאי קבוצת "ידיעות אחרונות" ואורחים.