רימון הושלך בצהריים (חמישי) לעבר מספרה בכפר סבא והתפוצץ בזמן ששהה בה גם צעיר בן 19. במקום היה אדם נוסף, שנפצע באורח קל מהפיצוץ. לפי החשד, הרקע למעשה פלילי - ובמשטרה יבדקו אם יש קשר למלחמת הכנופיות בעיר, או לסכסוך מקומי אחר. נזק נגרם למספרה.
1 צפייה בגלריה
רימון הושלך למספרה בכפר סבא
רימון הושלך למספרה בכפר סבא
רימון הושלך למספרה בכפר סבא
הדיווח על האירוע התקבל בשעה 16:45 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון. השניים הגיעו עצמאית למרפאה בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בשניים ופינו את הצעיר בן ה-19 שנפצע בינוני לבית החולים מאיר בעיר.
אייל דודזון, פרמדיק ביחידת האופנועים של מד"א, סיפר: "כשהגענו למרפאה, הובילו אותנו לחדר הטיפולים שבו היו שני הפצועים והרופאים העניקו להם טיפול רפואי ראשוני. המשכנו במתן טיפול רפואי הכולל חבישות ועצירת דימומים, ופינינו את אחד הפצועים, צעיר כבן 19 במצב בינוני לבית החולים. הפצוע השני שנפצע באורח קל התפנה עצמאית להמשך טיפול רפואי".
המשטרה מסרה כי "סמוך לעסק בכפר סבא, המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי". עוד נמסר כי "חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".