השר דודי אמסלם בירך את נציגי המדינות שהגיעו לכנס השגרירים של המשרד לשיתוף פעולה אזורי, שבו הוצגו פרויקטים המקודמים על-ידי המשרד. אמסלם אמר לשגרירים: "המציאות המורכבת באזורנו מחייבת אותנו להמשיך ולפעול באחריות, בנחישות ובחזון ארוך טווח. שיתופי הפעולה האזוריים אינם רק אינטרס מדיני וכלכלי - הם מנוף ליצירת יציבות, ביטחון וצמיחה עבור כלל העמים באזור. אני מברך את שגרירי המדינות השותפות על המחויבות, הידידות והעשייה המשותפת, ומאמין כי יחד נמשיך לבנות גשרים, להרחיב הזדמנויות ולהוביל מהלכים משמעותיים לטובת אזרחי ישראל והאזור כולו״.




